• heey,
    Ik heb een vraagje over de discipelen.
    Hoevel zijn het er?
    De hoeveelste discipel is Judas?
    En wat bedoelt men 31de discipel?

    Ik hoor dat van die 13de discipel vaak in liedjes en volgens mijn vader is Jezus de 13de discipel, maar volgens mij klopt dat niet wat die tekst is:
    -wannaby friend 13th disciple who betrayed me for nothing!

    Het lijkt me niet dat ze Jezus een 'wannaby friend die me voor niks veraden heeft' noemen.

    Dus weet iemand het en nee wikipedia of zo weet het ook niet.
    -xx-


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    oo zo ik dag alijd dat Matthias er al bij hoorden vanaf het begin.

    en ik snap dat zij heht waarschijnlijk anders bedoelen maar ik hoor het niet alleen in liedjes maar lees het ook in boeken en zo.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ja, er is ook een film, The 13th Disciple. Misschien moet je die kijken als je meer informatie erover wilt?
    En ze kunnen er ook een persoon mee bedoelen die helemaal niks met Jezus te maken heeft. Maar ze gebruiken het als een voorbeeld zeg maar, 'The 13th Disciple'. Of... Ze bedoelen toch Judas die hun heeft bedrogen. Ik weet het ook niet allemaal, het is best ingewikkeld als je het zo bekijkt...

    ja weet daarom vraag ik het hier ik dag hier zijn ze slim.

    maar waar gaat die film over 0f weet je dat niet?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Hier zijn ze ook zeker slim. Maar het ligt eraan waar een persoon zich in interesseert... Als je er niet interesseert, dan kan je er ook niet alles over weten. De meeste hier zijn kinderen, we zijn geen professoren.
    Ik weet niet of het een serieuze film gaat worden of niet. Want hij moet nog uit komen. Ik dacht dat hij al uit was maar blijkbaar niet.

    dat hoeft ook niet maar vaak weten ze hier meer dan op school.

    en ik ken hem niet dus we zien wel.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥