• Ja, ik ben dus echt pissig nu op het moment.
    Wij moesten een project maken over het onderwerp 'de stad'. Naja, dat gaat nog tot ik wordt uitgekozen met de grootste nurd van de klas. En wat kiest hij? Juist; 'Een Romeinse Stad' Sorry, maar geschiedenis is dus totaal niet mijn vak. Maar oké, het moest maar. Dus ik vanmiddag de hele middag eraan bezig geweest omdat die sukkel er niks aan deed. Naja, ik dus speciaal op andere computer voor PowerPoint programma. Heb ik dat ding na 4 uren af. Belt hij me net op met het leuke nieuws dat hij nog info heeft en dat ik het er nog in moet verwerken.
    En nu ben ik dus zo pissed off! En ik had het idee dat er nog wel meer mensen Pissig waren hier op Q
    ivm. Sloomheid o0'

    Edit; Boterham had op het project een 8 en heeft het maar zo gelaten (: heb hem alleen even grondig duidelijk gemaakt dat ik er niet blij mee was ^^


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Is het niet zo dat een nerd juist alles doet? O.O


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Lol, wij moesten ook een PO doen voor De Stad. Alleen wij moesten een fantasiestadje maken en daarover een presentatie houden.
    Ikzelf heb ook een schijthekel aan samenwerken in de meeste gevallen. Ik ben daarvoor geen persoon. But anyway, misschien kun je er toch wat ingooien van hem. Het is immers een teken dat hij er ook aan heeft gewerkt?


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Lol, wij moesten ook een PO doen voor De Stad. Alleen wij moesten een fantasiestadje maken en daarover een presentatie houden.
    Ikzelf heb ook een schijthekel aan samenwerken in de meeste gevallen. Ik ben daarvoor geen persoon. But anyway, misschien kun je er toch wat ingooien van hem. Het is immers een teken dat hij er ook aan heeft gewerkt?
    Ja klopt, maar hij komt met alles op het laaatste moment. Dan moet ik nu weer op mijn andere pc, internet aansluiten, zijn sjit erin verwerken. Ja doei --'


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    meot je bij samenwerken niet meestal op het eind in het verslag vertellen hoe de samenwerking ging. dan vertel je daar toch hoe het echt ging,, :X misschien heel lullig voor de nurd maarja als hij niks doet krijgt hij een slechter cijfer :X


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Ik ben ook pissig
    Ik had een vriendje
    en toen zei ik dat ik een tijdje niet meer met hem elke dag kon afspreken omdat school super slecht ging enzo en dat ik echt meer moest leren enzo
    een maand geleden dumpte hij me omdat hij me nooit meer zag en nu blijkt dat mijn hartsvriendin met hem heeft sinds gisteren
    ik ben eiglyk ni egt pissig maar depressief ;l


    Don't walk away and leave without a reason.

    Je moet het er gewoon niet inproppen? Hij is te laat, jammer dan. ^^


    -

    Floodlight schreef:
    Ik ben ook pissig
    Ik had een vriendje
    en toen zei ik dat ik een tijdje niet meer met hem elke dag kon afspreken omdat school super slecht ging enzo en dat ik echt meer moest leren enzo
    een maand geleden dumpte hij me omdat hij me nooit meer zag en nu blijkt dat mijn hartsvriendin met hem heeft sinds gisteren
    ik ben eiglyk ni egt pissig maar depressief ;l
    Ik had die vriendin helemaal doodgemaakt.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Wees blij dat je niet in mijn klas zit, dan moet één iemand alles maken. Dat ben ik meestal. Op het laatst vinden ze wat ik heb gemaakt niet goed en dan maken ze een half uur van tevoren een heel ander werkstuk ervan -_-. Dan voel je je ook genaaid.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    It's so hard,

    dat is echt k*t!

    ik wens je nog sterkte met dat project!
    xx

    LALALALALA schreef:
    (...)Ik had die vriendin helemaal doodgemaakt.


    Ben ik mee bezig
    ze gaat er zo ontzettend aan, egt waar serieus
    die gaat er nog spijt van hebben


    Don't walk away and leave without a reason.

    Romeinse steden, en heel oud Rome en de Grieken enzo zijn juist helemaal geweldig:O
    Echt, ik vind dat echt mooi:O(nerd)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik word egt zot, ik heb nu ruzie met haar
    maar het doet haar precies niets
    alsof ze het leuk vind me zo te pesten ;l


    Don't walk away and leave without a reason.

    Floodlight schreef:
    Ik word egt zot, ik heb nu ruzie met haar
    maar het doet haar precies niets
    alsof ze het leuk vind me zo te pesten ;l



    Ik zou iedreen tegen haar opzetten (':

    Tklinkt mss gemeen, maar het is wel wat ze verdient Ö


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    dat lukt niet
    iedereen vindt haar perfect
    en de mensen die haar ni perfect vindne, haten haar al maar die haat ik ook
    tzit egt raar in elkaar


    Don't walk away and leave without a reason.