• is er hier iemand met een goede engels woordenschat?

dit moet namelijk vertaald worden (but I'm struggeling with the grammatic)

'Het is de enige band waarvan ik echt elk liedje leuk vind. Ik denk dat het een van de enigste bands ter wereld is die gewoon lekker zijn eigen ding doet. Dat bewijst 'mmm...coockies like hamster jewels from america' maar weer. Daarbij zou het een geweldige eer zijn om bij het streetteam te hore.'

Ik heb het nodig voor een streetteam waar ik héél graag bij wil :]
    en geloof me als je correct engels wilt, zou ik maar niet vertalingsmachines gebruiken^^

ö maar ik wacht even tot ik een origineel idee heb én tot ik LPU member ben dan heb ik 75% meer kans :x

Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

en als je correct engels wil moet je mij ook niet vragen vrees ik:$
    Sorry!

Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

Heb je even de tijd? Dan pb ik het je wel..

You move me ......... Kurt

It's the only band whose I like really every song. I think it's one of the best bands in te world, they just follow their own rules. That just proves 'Mmm... Cookies like hamster jewels from America' again. On top of that, it would be an honour to be part of the streatteam.

Prodigy schreef:
    It's the only band whom I like really every song. I think it's one of the best bands in te world, they just follow their own rules. That just proves 'Mmm... Cookies like hamster jewels from America' again. On top of that, it would be an honnour (misschien met één n) to be part of the streatteam.

oe die is goed ;]

maar ik denk dat ik van de eerst zin dit maak:

It's the only band where from I really like every song.. ik vind die volgorde denk ik iets beter.. naja ik weet het eigenlijk niet ;x

Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

It's the only band, where I really like each and every song of.
    I think that it's the only band in the whole world, who does their own thing. That proves; 'mmm.... Cookies like hamster jewels from america'.
    With that, it would be such an big honor to be part of the streetteam...

De eerste zin weet ik niet zeker, maar de rest wel.

You move me ......... Kurt

Prodigy schreef:
    It's the only band whom I like really every song. I think it's one of the best bands in te world, they just follow their own rules. That just proves 'Mmm... Cookies like hamster jewels from America' again. On top of that, it would be an honnour (misschien met één n) to be part of the streatteam.
    één n ja.
    en @ MissShinoda, het is niet English Grammatic maar English Grammar:Y)

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Mag ik je even een tip geven: met dit tekstje zal je niet aangenomen worden. Maak er iets uitgebreid van. Laat zien hoeveel die band voor je betekent, wat zijn je kwaliteiten, wat zijn misschien mindere kenmerken van je. Zet het er allemaal in. ^^