• Ik ben een verhaal aan het schrijven zegmaar, en mijn vriendinnen & andere en een paar andere mensjes hier op quizlet n_n vinden het erg mooi en vinden dat ik het moet uitgeven ofzo.. Maar weet iemand hoe dat werkt, want tja ik kan het altijd proberen is het niet :Y)

    Dus: hoe werkt dat, moet je eerst je hele boek maken en dan opsturen naar een uitgever, of delen opsturen of, nouja of vinden jullie het een dom idee?


    Dankuu<3


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Je moet eerst je hele boek maken, met kaft (?) en opsturen. Dan krijg je hem vanzelf terug, of bericht.

    Oké, hier komt ie.
    1. Zorg dat er géén spelfouten in zitten.
    2. Zorg dat je verhaal in mooi ABN is geschreven.
    3. Als er bekende personages inzitten, zoals Tokio Hotel of een andere artiest, vergeet dan maar om er een boek van te maken. Universal kan je dan aanklagen voor het gebruik van die namen en dan heb je een dik probleem.
    4. Let erop dat je wordbestandje met je verhaal helemaal perfect is qua indeling, eventueel hoofdstukken en een inhoudstafel.
    5. Stuur je verhaal in een mailtje naar verschillende uitgeverijen. Zij zullen je werk lezen, maar dat kan maanden duren aangezien zij het druk hebben. Je zult dus lang moeten wachten.

    Anyway, ik hoop dat je hier wat aan hebt. ^^

    dankuuu : D

    en er zitten geen bekende mensen in haha.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.