• Ik krijg net te horen van mijn broer dat ergens in Nederland, -weetnietmeerwaar-, er 3 katten van een hoge flat zijn gegooid.
    Daar kan ik zó boos om worden.
    Like, gooi jezelf dan lekker van een flat. Die katten zijn btw helemaal dood.
    Hoe haal je het in je domme kop, om dat te doen. "Laten we lekker katten van de hoogste verdieping gaan gooien".
    Ik hoorde ook dat het zondag avond op Undercover in Nederland over dierenmishandeling gaat, en dan hoor zo'n lul zeggen: 'Ja goh, eigelijk moet je iets hebben waar je een hond aan vast kan binden en die dan helemaal verrot kan schoppen'. Iets in die richting. Alleen bij het horen al, wordt ik agruhsief.

    Your opinion.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Serieus, daar kan ik ook boos om worden. Moest ik iemand dat zien doen voor mijn neus zou ik die persoon verrot slaan. :X


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    Serieus, daar kan ik ook boos om worden. Moest ik iemand dat zien doen voor mijn neus zou ik die persoon verrot slaan. :X

    Ja, ik ook hoor. Slaat nergens op.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Omg, sorry, maar dit gaat erover. Als ze er nu nog vangevallen zijn, ja, daar kan hij niets aan doen. Maar er ze zelf vangooien oO Wth. Dierenmishandeling gaat er zooo over. Oh man, ik word nu zooo pissed --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik word er zo boos om, maar je ken er niks tegen doen helaas. mensen blijven het toch wel doen ..


    -

    ja wat een mens kan aanrichten he
    zal ik nog een voorbeeld geven?, een paar straten verder van ons bijv..

    ze zijn met 75 politie mannen en vrouwen dat boederij gebeuren binnen gevallen!, en weetje wat ze daar hebben gevonden?..
    1. kadavers, doden dieren onder de grond
    2. door gefokte honden
    3. drugs
    4. geweren
    5. magere dieren in kritieke toestand.
    de rechter heeft gezegt dat hij geen dieren meer mocht houden, en nu lopen er weer een stuk of 30 paarden rond. minimaal 20 honden en die lopen gewoon los en allemaal brood mager!, en ze kunnenen het bos in, de weg gewoon ff over lopen, en dan weten we nog niet wat er in die drie varkensstallen/koeienstallen achter hun huis zit..

    xCIxTHx schreef:
    ja wat een mens kan aanrichten he
    zal ik nog een voorbeeld geven?, een paar straten verder van ons bijv..

    ze zijn met 75 politie mannen en vrouwen dat boederij gebeuren binnen gevallen!, en weetje wat ze daar hebben gevonden?..
    1. kadavers, doden dieren onder de grond
    2. door gefokte honden
    3. drugs
    4. geweren
    5. magere dieren in kritieke toestand.
    de rechter heeft gezegt dat hij geen dieren meer mocht houden, en nu lopen er weer een stuk of 30 paarden rond. minimaal 20 honden en die lopen gewoon los, die kunnenen het bos in de weg gewoon ff over lopen, en dan weten we nog niet wat er in die drie varkensstallen/koeienstallen achter hun huis zit..

    Omg. In Nederland kom je overal veel te makkelijk mee weg. Geef dan zoveel jaar gevangenis straf ofzo.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Meadow schreef:
    Serieus, daar kan ik ook boos om worden. Moest ik iemand dat zien doen voor mijn neus zou ik die persoon verrot slaan. :X


    None but ourselves can free our minds.

    Repeat schreef:
    (...)
    Omg. In Nederland kom je overal veel te makkelijk mee weg. Geef dan zoveel jaar gevangenis straf ofzo.


    Ja, in Amerika krijg je tot 1 jaar gevangenisstraf, en een geldboete per dier!


    Your make-up is terrible

    Ik kan daar ZOO ontzettend boos van worden!! :@ Zo iets doe je niet! Dan ben je echt ziek in je kop! Echt waar! Al die dieren!! OH! Echt heel erg! ik ben daar altijd echt zoo kwaad om. Net als die stierenvechten in Barcelona. Waar ze paarden in de ring gooien, en er dan een boze stier bij doen zodat dat paard vet in elkaar word geslagen door die stier. Bij dat paard gaan ze dan eerst die stembanden doorsnijden zodat hij geen geluid kan maken bij de pijn!! ZOO ENORM ZIELIG!!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Jesus Christ, like, dat doe je toch niet? Gooi idd dan meteen jezelf die flat af, las je zo graag iets wil zien vallen. Weet hij ook meteen hoe dat voelt. Dat soort mensen zijn gewoon een stel zieke sadisten. Ziek in hun hoofd.


    giddy up, baby.

    Jaa, dat stierenvechten is ook echt erg ! O.O
    Moet afgeschaft worden.
    En TeddyMurder;
    Uhu, ik kijk ook altijd SPCA Housten, Texas enz.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Repeat schreef:
    Jaa, dat stierenvechten is ook echt erg ! O.O
    Moet afgeschaft worden.
    En TeddyMurder;
    Uhu, ik kijk ook altijd SPCA Housten, Texas enz.


    Ik ook x] Echt zo erg wat je daar ziet =O


    Your make-up is terrible

    Omg. Zoiets doe je toch niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    dat is zó levenloos. serieus. ik kan er wel boos om worden, maar dan bedenk ik me tegelijkertijd dat ik er toch niets aan kan doen. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah


    ~brrrrrrrrrrrrr~