• De vraag der vragen in Tokio Hotel-land: Wat is er tussen de Tokio Hotel-gitarist Tom Kaulitz (19) en de knappe zangeres Chantelle (21) van de Hip Hop-band Flipsyde gebeurd?

    De twee hebben zich 's nachts aan een hotelbar in Los Angeles bij elk drankje steeds beter leren kennen. In een interview met Bild vertelt Chantelle wat ze van Tom vindt...

    "Ik zat met een paar vriendinnen in de hotelbar toen Tom plotseling binnenkwam. Niet veel later stonden we naast elkaar en al snel raakten we met elkaar in gesprek. De rest van de avond hebben we samen in een afgezonderde hoek van de bar gezeten."

    Wat vind je van Tom?
    Chantelle: "Ik vind Tom erg leuk, hij is het type waar ik nachtenlang van zou kunnen dromen. Mijn vrienden hebben me echter voor hem gewaarschuwd."

    Hoezo gewaarschuwd?
    Chantelle: "Wat betreft meiden heeft Tom een niet al te beste naam. Ze hebben me verteld dat Tom elk weekend weer een ander heeft. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat zo'n type als Tom van de ene op de andere dag monogaam wordt. Als Tom niet zo'n casanova zou zijn, zou ik echt wel verliefd op hem worden."

    Wellicht kun je dat uit hem krijgen...
    Chantelle: "Vele meiden, en ik dus ook, hebben de hoop dat een jongen, die van het ene naar het meisje hopt, in een nacht kan veranderen. Dat is meestal niet de waarheid, toch had ik met Tom in de hotelbar veel fun."

    En wat gebeurde er toen jullie de bar verlieten?
    Chantelle (wordt rood): "We hebben elkaar een knuffel gegeven en afscheid genomen, maar dat zullen de meesten die Tom's status kennen niet geloven."

    Bron; bild.de


    I need you like a heart needs a beat

    Krokiedildo schreef:
    (...)

    Ja echt hè? Ik schaam me zwáár voor sommige fans. Door hen worden alle TH fans raar aangeken en voor Emo of Wemo uitgemaakt. Zelfs als ze het niet zijn. En sowieso, waarom zouden ze geen verkering mogen hebben? Denken ze nou écht daadwerkelijk dat hun iets met de jongens van TH zullen krijgen? Of ze Überhaupt ontmoeten?


    precies, als mensen van die styl houden laat ze lekker. Maar ik persoonlijk vind als je als 17 jarige ga niet als emo over straat. en stiekem hooop ik nog wel op een ontmoeting met TH. wat nooit waar zal worden maar toch


    The writer's dream isn't always to write, sometimes, their dream is to live the stories that the create.

    YOUxFUCK schreef:
    (...)

    precies, als mensen van die styl houden laat ze lekker. Maar ik persoonlijk vind als je als 17 jarige ga niet als emo over straat. en stiekem hooop ik nog wel op een ontmoeting met TH. wat nooit waar zal worden maar toch


    Ja natuurlijk, welke fan wilt dat nou niet? Maar als je dan eenmaal dat geluk hebt, wie zegt dan dat het ook wat word tussen jullie? Sommige fans zijn echt geflipt, en gaan gelijk het vriendinnetje van Tom of Bill uitschelden als ze verkering hebben, wat schiet je daar nou mee op? Blij zul je ze er niet mee maken, dus houd je commentaar gewoon voor je! [met je bedoel ik niet jou btw]. Echt waar, ze moeten gewoon blij voor hun wezen, want meer kunnen ze toch niet doen. Als je een échte fan bent gun je ze dat, en ga je niet lopen piepen als ze even naar de kapper gaan. Volgensmij zijn we al bijna van alle fake fans af, het worden er namelijk steeds minder. Alleen de echte fans accepteren hun -om het zo maar te zeggen- nieuwe look. Zo kan ík tenminste zien wie er wel of niet echt zijn. ^^


    Scream for mercy!

    YOUxFUCK schreef:
    (...)

    iemand die het met mij eens is =D


    Héhé XD
    Ah, het is toch waar zekerst.
    Voor mij zijn dat gewoon Fake Fans.
    Ben zelf ook Fan, maar niet zo een Geobserdeert kindje, die O Zo Graag iets met hen wilt hebben. En die zichzelf helemaal in een Emo Stijl steken. Dereckt dat Zwart Haar, en kei veel Smink op.
    Blehh,kvin da Vies.
    *Ik heb zelfs 1keer mijn haar helemaal in het Zwart gedaan, maar da was gewoon uitproberen en helemaal niks meer. En Nog geen 2Maand Later heb ik terug mijn Blond genomen.Kwas et al Kotsbue!*
    Of ze denken dat die zo snel zullen opvallen voor TH, omda ze ineens in een EmoStijl zitten,,Hahah Yeah Right!
    ~Emo kunde zelfs nieje worden,
    ge zijt het. Of Niet.~


    You'll be screaming it later..☆

    YOUxFUCK schreef:
    ik lees echt zoveel verhalen. Jongens waar maken we ons druk om het is toch al gebeurd.
    Het zou gewoon, leuk zijn moesten ze een koppel worden.


    I need you like a heart needs a beat

    Zij had toch al een vriend? =<=


    ok

    Haha, fijn :')


    Some people make the world special just by being in it

    Masterpiece schreef:
    Zij had toch al een vriend? =<=


    Jep, stond ergens op een profiel van haar. Weet niet meer precies waar.

    Tom = Tom

    En hoe hij in het echt is, zullen wij (waarschijnlijk) nooit precies achter komen.


    Think before you act.

    Waarom zegt iedereen altijd dat Tom niet echt zo is en dat het door de media is opgeblazen ?:8
    Mss is het wel zo, zoiets kan je toch nooit zeker weten


    The soul needs autumn.

    Ghehe :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Tom is echt niet zo'n one-night-stander als iedereen denkt, hoor. :X
    Dat dat vertelt wordt is gewoon 'gemaakt' en aangesterkt door de media. Daardoor is hij een persoontje [Tom de 'meidenmagneet'] geworden. Ik denk dat het maar een rollenspel is en dat hij maar moet blijven vertellen dat hij elke nacht een ander heeft. ¬¬
    But that's what I think.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ze zouden nochtans een leuk koppeltje zijn ^^


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    ze zouden nochtans een leuk koppeltje zijn ^^

    inderdaad :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    achja het is hun keuze

    met het liefdes leven van tom kun je toch niet veel veranderen denk ik

    PARAPLAN schreef:
    Tom is echt niet zo'n one-night-stander als iedereen denkt, hoor. :X
    Dat dat vertelt wordt is gewoon 'gemaakt' en aangesterkt door de media. Daardoor is hij een persoontje [Tom de 'meidenmagneet'] geworden. Ik denk dat het maar een rollenspel is en dat hij maar moet blijven vertellen dat hij elke nacht een ander heeft. ¬¬
    But that's what I think.

    Dat denk ik ook.
    Waar zou hij überhaupt die meiden vandaan kunnen halen? Ik denk dat 9 van de 10 er zó 'trots' op zullen zijn dat het met Tom hebben gedaan, dat het dan de volgende dag wel op internet staat n.n

    xMAGNIFICENT schreef:
    (...)
    Dat denk ik ook.
    Waar zou hij überhaupt die meiden vandaan kunnen halen? Ik denk dat 9 van de 10 er zó 'trots' op zullen zijn dat het met Tom hebben gedaan, dat het dan de volgende dag wel op internet staat n.n

    Whoehoeeew. Iemand die me eens een keer niet tegenspreekt _O_


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.