• Even handen omhoog, wie klikte op dit topic met de verwachting dat Inge hem had gemaakt? :')

    Mais non! Het is ik, uw Jippekip, en ik heb iets motherducking Cools meegemaakt, met een hoofdletter C. Ik heb vanmiddag vrij van mijn dagelijkse au pair taken, en besloot wat in de stad rond te slenteren. Nu is er in de stad waar ik woon een heel schattig, oud bruggetje, met een leuk uitzicht op het park. Die brug komt echt uit de middeleeuwen geloof ik. Het meeste hier komt uit de middeleeuwen. Maar goed, voordat ik te afgeleid raak; ik ging naar de brug, keek naar het park, en...

    Er stonden zoveel mensen aan de oever, echt niet normaal. Dus ik, als sociale vlinder kip die ik ben, vroeg aan een willekeurige man of iedereen zo enthousiast was over stromend water, of dat er iets aan de hand was.

    Nou hebben jullie al de titel gelezen, dus jullie weten waar dit naartoe gaat. In plaats van door te blijven typen op mijn telefoon geef ik daarom liever een foto en ga ik nog even nagenieten van hoe geweldig nutteloos en vermakelijk dit was.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2017 - 15:33 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    De foto doet het niet. :')


    oi, suzy

    He duck, doet de afbeelding het nou alleen bij mij niet of hij iedereen?

    Edit wel shitfuck dat moet even gefixt worden maar vertrouw maar op m'n woord dat het vet cool was for the time being

    [ bericht aangepast op 26 aug 2017 - 15:27 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik zie de afbeelding ook niet ): En ja ik dacht ook meteen aan Inge hahahha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Gebruik postimage.org. Werkt altijd. Tinypic is kut.


    oi, suzy

    GEFIXT. Blijkbaar doet Tinypic moeilijk in het buitenland


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    OH MY GOD, zo leuk. ♥


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat zijn een heleboel badeendjes.


    oi, suzy

    Ik heb het natuurlijk al een keer gezien maar YAY BADEENDJES ik word hier nog steeds erg gelukkig van (bloos)(bloos)(bloos)

    En ik steek mijn hand niet op, want ik had insider informatie over of ik zelf een topic had gemaakt over badeendjes vandaag of niet


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat zou Arthur Weasley hier blij mee zijn! Vet grappig, het lijkt wel alsof iemand een bad vol badeendjes had gestopt en toen erachter was gekomen dat het de bedoeling was dat er 3 badeendjes in een bad water zaten, niet 3 waterdruppels in een bad vol badeendjes.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2017 - 15:47 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ja, ik dacht wel dat Inge het topic had gemaakt. Maar dat is wel super cool, haha. Waar zit je au pair?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Cool!!


    Aan niets denken is ook denken.

    Het ziet er echt heel gaaf en erg mooi uit!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja, ik dacht dat dit iets met Inge te maken had.

    Wat een super leuke foto! Dat was vast een vet gaaf moment. Zo vrooolijk.

    OMG dat is zo super gaaf hahahah, wat leuk dat je zoiets mee maakt dan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dit is supergaaf! Leuk uitzicht zo (:

    [ bericht aangepast op 26 aug 2017 - 18:47 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn