• Ik ben een slecht mens, ja! Like, ik zat gisteren op de bus, er zat bijna niemand op, enkel ik sofie en lothar in een 4-zit en nog een paar vanachter. Er zat ook een mevrouw van het psychiatrie op, dat zie je meteen [ik woon dicht bij een psychiatrie en al die mensjes van daar stappen van mijn halte af], ze sta opeens op van der stoel en komt bij ons zitten. Allé, zitten, eerst viel ze op lothar, grijpt ze naar zijn been om zich recht te zetten en zo verder wat een enorm raar zicht was, natuurlijk lach ik weer plat van het lachen. Ik heb zo een 5 minuten zitten lachen, terwijl ik wel stoppen wou enzo. Ik kon gewoon niet. Sofie en Lothar waren ook aan het lachen. Ze ging opeens weg, begon ze op een ander bankje te huilen. Like, dat vond ik echt heel zielig, ik kon gewoon niet stoppen met lachen, maar door ons was ze aan het huilen.

    Nu voel ik me al 2 dagen vet schuldig.


    Some people make the world special just by being in it

    Oeh, dat is wel beetje lullig!
    Sorry zeggen als je dr nog een keer ziet? xD


    it's cool to know nothing.

    dat is idd nogal lullig tegenover die vrouw, maar je kan er verder niks aan doen.


    -

    Intuition schreef:
    Oeh, dat is wel beetje lullig!
    Sorry zeggen als je dr nog een keer ziet? xD

    dat zei ik daarstraks nog tegen lothar dat ik dat ging doen, begon hij me uit te lachen >.< hij zei zelfs dat dat "mens" geen gevoelens heeft, ze huilt toch om het minste en zit in het "zottehuis" dus. Like, daar ben ik het dus helemaal NIET mee eens! Ze begon echt te huilen en gosh.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik wist het altijd al dat jij een slecht mens bent.


    The soul needs autumn.

    Invisible schreef:
    Ik wist het altijd al dat jij een slecht mens bent.

    Jij gaat straks wel met dat slecht mens naar de braderij! (duivel)


    Some people make the world special just by being in it

    Hmm, tsja. Ik zou ook wel een lachbui krijgen moet ik toegeven :X


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Alysse schreef:
    (...)
    Jij gaat straks wel met dat slecht mens naar de braderij! (duivel)

    Agha, ik was vanplan om jou ergens te gaan droppen tussen allemaal enge dronken gastjes en jou geld te pikken en dan gaan ik Charlotte en Britt er vandoor en begin jij te huilen. Dat zal je leren zo'n 'zotte' te laten wene!(puh)


    The soul needs autumn.

    Alysse schreef:
    (...)
    dat zei ik daarstraks nog tegen lothar dat ik dat ging doen, begon hij me uit te lachen >.< hij zei zelfs dat dat "mens" geen gevoelens heeft, ze huilt toch om het minste en zit in het "zottehuis" dus. Like, daar ben ik het dus helemaal NIET mee eens! Ze begon echt te huilen en gosh.


    Je moet dat meisje zeker vertellen dan je je schuldig voelt, ondanks wat lothar zegt. Niemand vind het leuk om gekwetst te worden.


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Je kan er toch nix aan doen dat je moet lachen?
    Is idd wel lullig, mjaa opzich niet helemaal jouw schuld Eaaa (A)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    ik was ook gaan lachen :X


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Enjoythefall schreef:
    (...)

    Je moet dat meisje zeker vertellen dan je je schuldig voelt, ondanks wat lothar zegt. Niemand vind het leuk om gekwetst te worden.

    Maar volgens mij dringt het niet eens door haar door als ik dat zou zeggen. Ik bedoel, nja. Ik wil mijn excuses echt wel gaan aanbieden als ik ze nog eens zie.


    Some people make the world special just by being in it

    Dat is inderdaad nogal erg tenopzichte van die vrouw, ik zou me ook schuldig voelen.
    Maar ik vind dat je er verder niet veel aan kon doen. :} Like, als ik de slappe lach heb en ik zou eigenlijk niet mogen lachen kan ik ook niet stoppen. :')

    jaa,als er iemand op 1 van mijn vrienden valt,zou ik ook heel hard beginnen lachen :')

    maar als ze daarna begint te wenen,daz wel zielig voor haar Ö

    Dus Tanya; slecht mens !

    haha,nee hoor,ge bent lief ^^


    everybody needs a song.

    Welcome to the club honey (:
    Lies is toch de grootste sadist ter wereld. :X
    Maar het natuurlijk vet lullig voor die vrouw.


    everything you imagined, and more...

    Dat is wel erg voor de vrouw.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker