• de reden omdat me zusje permanent werd geband.

    Zomaar zonder een reden O,o Ze deed niks, ze houd zich aan de regels en nog wordt ze geband.

    Wie vind habbo nog meer stom?

    dit is mijn mening als er een ruzie ontstaat laat ik het topic sluiten

    als dit nie mag sluit hem dan maar.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    ik.
    ik ben ook permanent geband omdat ik zogenaamd aan creditfraude deed x'D


    -

    Ik werd permanent geband omdat ik iemand zijn paswoord vroeg en nu kan ik gewoon weer op mijn mannetje :'D


    Let the Night embrace you

    Ik zit niet op habbo, maar ik vind het stom lijken :X


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ben tot 2018 verbannen voor het verspreiden van een spamsitedinges. 8D Heb daar niets mee te maken .. Maar ik speel het nog, uit verveling. x)


    Don't be a drag, just be a queen.

    :']
    Ik vind dat echt een dom spel man. Die figuren alleen al. Maar goed, everyone's entitled to their own opinion.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vond het vroeger zo leuk, maar nu is het dom. :}


    We'll never be as young as we are tonight

    x]
    Superstom.
    Vroeger was ik er gewoon door hersengespoeld zo verslaafd was ik ervan. Altijd HC geweest enzo, omg 8]

    Ik vind habbo leuk. Maar ik kan er op een of andere manier niet op! :|


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb het nooit gesnapt x D Een toenmalige vriendin vond het leuk dus ging ik ook een account maken maar ik vatte er niet zo veel van x D

    Ik speelde het vroeger en ik ben toen zóóóóóó vaak zonder reden geband. Maar meestal was dat maar voor 2 uur of een dag.
    Eigenlijk is het een best droog spel want ik had zóóóó veel 'vriendjes' dat ik zelfs hun namen vergat XD
    En ik had zelfs 'verkering' met mijn beste vriend, en daar kwamen we pas na 2 maanden achter x'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Omg,habbo is vet kaka ofso :'D ik speelde het vroeger, en ik snapte er gewoon niets van :'D

    ik was vroeger altijd zo vriendlijk dat ik soms credits kreeg,, ik speelde het vroeger echt elke dag de hele dag lang XD.. of ik heb er stiekem ook geld aan uit gegeven,, dat vind ik nu wel dom,, mja xD soms ga ik er uit verveling op maar okee XD.


    Nvt

    Vroeger vond ik dat echt leuk, maar nu is het gewoon echt belachelijk...
    &nd, I'm rich Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    xDeathBreath schreef:
    Ik ben tot 2018 verbannen voor het verspreiden van een spamsitedinges. 8D Heb daar niets mee te maken .. Maar ik speel het nog, uit verveling. x)

    IK OOOK. Om precies dezelfde reden ;o En daarom suckt habbo best wel. Toch zit ik er af en toe nog wel weer op :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    OverMyHead schreef:
    Vroeger vond ik dat echt leuk, maar nu is het gewoon echt belachelijk...
    &nd, I'm rich Ö


    whaha ik ook. en ik had allemaal van die vrienden,altijd HC zonder zelf te betalen want die vrienden kochten voor mij enzo.. o.o


    We can only learn to love by loving.