• mensen help me , ik zit te twijfelen ik heb 2 leuke agenda's gezien een van th en een van victoria frances , maar nu dus weet ik niet welke ik nu moet halen , help me

    Blader ze beide nog eens goed door, en bedenk je met welke agenda je tot half 2010 mee gezien wilt worden :]

    Hoe zien die van victoria frances er dan uit ?

    Die van Victoria Frances heb ik. Weetje, als je straks geen fan meer bent van TH zit je met die agenda.
    Die van Victoria Frances is echt prachtig, een mooie harde kaft en heel mooi gewoon. :'D


    -

    Denk je, als de de ToHo agenda doet, hij dit schooljaar nog levend zijn? Ik zou de Victoria Francès doen, maar dat is mijn keuze. Want met ToHo ga ik dood door haters in mijn klas.


    Love is the movement.

    Neem die van Victoria Francés :'D.


    None but ourselves can free our minds.

    ik heb die van th maar ik weet nie of die het einde haalt ik hoop het wel :X

    JOYCEVIPx schreef:
    Hoe zien die van victoria frances er dan uit ?





    http://www.bol.com/nl/p/boeken/schoolagenda-victoria-frances/1001004006537195/index.html#product_images

    xDISCOSTICK schreef:
    Denk je, als de de ToHo agenda doet, hij dit schooljaar nog levend zijn? Ik zou de Victoria Francès doen, maar dat is mijn keuze. Want met ToHo ga ik dood door haters in mijn klas.


    ik heb ook van dat soort mensen in mijn klas ,had ik ik een sticker van th voorop mijn agenda geplakt hebben ze ondergekrast

    Ik persoonlijk zou voor die van VF gaan, maar dat is puur gebaseerd op mijn persoonlijke voorkeur.
    Ik ga die ook kopen. Die van 2 jaar geleden was mooi, dit jaar is hij wat minder maar de nieuwe Victoria is echt heel gaaf, een heel mooi design van binnen met vlinders.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik doe zelf denk ik die van th
    als je die neem tzou ik die agenda zoveel mogelijk in jke tas houden en alleen er uit halen als het nodig is.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik heb Victoria Frances en ik vind deze prachtig! :D
    Maar Tokio Hotel is gwn de beste band
    AAAAAAAARGH!!
    Ik kom er ook niet uit. :S


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Aurelia schreef:
    Ik persoonlijk zou voor die van VF gaan, maar dat is puur gebaseerd op mijn persoonlijke voorkeur.
    Ik ga die ook kopen. Die van 2 jaar geleden was mooi, dit jaar is hij wat minder maar de nieuwe Victoria is echt heel gaaf, een heel mooi design van binnen met vlinders.


    Ik vind 'm ook echt heel mooi. =]


    -

    Victoria Frances. Als ik er vorig jaar één van Th had gekocht had ik na 3 maanden een nieuwe kunnen kopen want ik ben geen fan meer dus koop er nooit één van een band. Dat is geld verspilling als je geen fan meer bent.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Geen idee. Zelf zou ik die van Toho nemen, maar het is jouw keuze en dus ook jouw agenda ;D


    Never run out of reasons to smile...

    victoria frances, die is echt mooi


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk