• Ik zie zó veel topics van Twilight, en er zijn hier ook mensen die het niet leuk vinden.
    Misschien zijn een Twilightfilter en Twilightsubforum van toepassing?


    -

    Van mij hoeft het niet. Voor hetzelfde komt er weer een nieuwe hype en zo kun je wel doorgaan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Een Twilight filter gaat er normaal gezien niet komen omdat de Tokio Hotel filter al zo moeilijk was om te programmeren, maar een subforum kan er wel komen. ;)


    Let the Night embrace you

    Happysnail schreef:
    Van mij hoeft het niet. Voor hetzelfde komt er weer een nieuwe hype en zo kun je wel doorgaan.


    Ja dat is wel waar, maar toch, Q wordt overspoeld 8D.


    -

    Ik hoe niet zo van de rage Twilight maar ja. Zo kunnen we ook een Harry Potter filer maken omdat daar ook quizzen over zijn een Jb een Cb en ga zo maar door en welke rages er nog maar willen komen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Meadow schreef:
    Een Twilight filter gaat er normaal gezien niet komen omdat de Tokio Hotel filter al zo moeilijk was om te programmeren, maar een subforum kan er wel komen. ;)


    Oh oké. 8)


    -

    Esmaye schreef:
    (...)

    Ja dat is wel waar, maar toch, Q wordt overspoeld 8D.

    Uhu. Ik snap ook wel dat mensen zich eraan ergeren en dan zou het wel een goed idee zijn en dan heb je alles bij elkaar, maar ik erger mij er niet aan.

    Maar een filter hoeft van mij sowieso niet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dan zou er ook een filter moeten zijn voor de Jonas brothers


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Happysnail schreef:
    (...)
    Uhu. Ik snap ook wel dat mensen zich eraan ergeren en dan zou het wel een goed idee zijn en dan heb je alles bij elkaar, maar ik erger mij er niet aan.

    Maar een filter hoeft van mij sowieso niet.


    Nee ik zat naderhand al te denken, als iemand een story maakt zie je dat niet bij uitkomsten en nu de series worden omgezet in stories..


    -

    Er is soieso maar één filter mogelijk. Een twilight filter is niet mogelijk omdat er al één is voor tokio hotel. Er is ook naar gevraagd toen CB ontzettend in was, maar dat kan gewoon niet.

    Dan kan je inderdaad voor àlles een filter en subforum makne.
    Dan moet je maar niet op de topics klikken hé (krul)


    everything you imagined, and more...

    of met andere woorden negeren :X

    Het is wel een goed idee, maar voor hetzelfde geld is het alweer over ><.


    ok

    Ik vind dat er helemaal niet zoveel twilight topics zijn. Nouja, ik ben wel een tijdje niet online geweest, mss dat het toen heel erg was of zo.


    Als je maar een ananas hebt..

    2Krull4U schreef:
    Er is soieso maar één filter mogelijk. Een twilight filter is niet mogelijk omdat er al één is voor tokio hotel. Er is ook naar gevraagd toen CB ontzettend in was, maar dat kan gewoon niet.


    dom vraagje: wat is CB?


    If you're going to hell, keep going

    Cinema bizzare ofzo?


    "I shut my eyes in order to see.'