• Jongen verminkt door henna
    AMSTERDAM - De 10-jarige Charlie Wallace kreeg op vakantie van zijn ouders een stoere hennatatoeage. Maar wat een tijdelijke versiering had moeten zijn is nu een verminking voor het leven.


    Het werden brandwonden die ging ontsteken en zweren. Doktoren denken dat de littekens permanent zijn.

    Charlie ging de afgelopen vakantie met zijn ouders Pauline en Steve naar Marmaris in Turkije. Pauline twijfelde nog aan de hennaversiering. "Maar hij wilde zo graag. Ik heb nog navraag gedaan bij anderen en iedereen zei dat het geen probleem was. Dus hij mocht er eentje."

    Op de laatste vakantiedag wilde hij er nog een omdat de oude was verdwenen. Hij wilde het per sé aan zijn vriendjes thuis laten zien. We stemden in en gingen weer naar die winkel. Er zat ditmaal een andere vrouw."

    Uren later begon de arm op te zwellen. Pauline was bang dat haar zoon vergiftigd zou raken. Eenmaal terug in het Britse Essex had Charlie helse pijn aan zijn arm. Een maand later kan hij daardoor nog niet naar school. De gevoelige huid, de korst en het litteken doen nog steeds zeer.

    Charlie mag zijn arm twee jaar lang niet blootstellen aan de zon

    als je niet tegen een brandwond,zweer,litteken kan kijk dan niet!!!

    De link: http://www.telegraaf.nl/buitenland/1463503/__Jongen_verminkt_door_henna__.html?p=33,1

    Amai......
    Het ziet er best wel vies uit. Ik neem dus ook geen henna meer (ookal deed ik dat al niet) als ik op vakantie ben.

    jakkiejj :S
    wat heeft die vrouw dan in hemelsnaam gedaan :S

    HOihoi..

    ja idd dat gevaar dat ken ik.> Ik gebruik zelf henna voor mijn haar.. maar dat is rode. En die is wel 'veilig' voor zover ik weet. In zwarte henna zitten stoffen die ervoor kunnen zorgen dat je hoofdhuid (of gewone huid-als je tattoo neemt) gaat branden en ontsteken. Dit wil niet zeggen dat dat bij alle soorten zwarte henna gebeurt maar de kans is er wel.


    Wie du mir, so ich dir.

    Auw...

    Auwtsh :S


    I live for the applause, you will die for it.

    Ô gosh! erg! en pijnlijk ;s


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ô gosh! erg! en pijnlijk ;s


    And all the girls in the front row scream your name.

    Wat best wle zielig..

    Ik weet hoe erg da da kan zijn :o

    Ik had dat ook op mijn onderrug en da was ook ontstoken en ook dik, ma zo erg ni (denk ik)


    Stop wishing, Start doing..

    gadver.. écht zielig..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    :(


    It's heavy but you are not the only one

    Oh my god,dat ziet er eng uit:Oik ga echt nóóit meer henna gebruiken,echt nooit.Ik heb dat altijd gebruikt enzo,maar nu.NEE NOOIT MEER


    Lalalalalalalala.

    ik heb ook henna gehad maar nu doe ik het niet meer


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    jakkes pijnlijk!!:S


    Nvt

    Okee, had er best coewl uit kunnen zien, maar wel ziellig loop je met zo verminkte arm. pff. moet er niet aan denken


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.