• Oké mensen, ik hoorde net dat er nu een anti Bill dag plaats vind in Utrecht. Alle haters gaan erheen, en TMF werkt eraan mee!

    1;is dit waar..?
    2;als het waar is het gewoon een klote streek van tmf...




    Het is waar.. het staat gewoon op de tmf site.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Omg.. Als dat waat is heef TMF dus straks helemaal geen kijkers meer!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik kijk zowiezo al niet meer..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Oké? Waar heb je dat gehoord ?


    ok

    Waar heb je dat gelezen of vandaan?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    What the fuck?

    Oké sorry maar als dit waar is, is het zooo belachelijk! :O

    Plies, organiseer dan een fan dag voor een groep die je wél goed vind, niet voor een die je haat! Wat heeft het nou voor nut..


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    gehoord van wat mensen die ook fan zijn. Daarom vraag ik ook of het waar is, want ik weet het zelf ook niet :)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    What the fuck?

    Oké sorry maar als dit waar is, is het zooo belachelijk! :O

    Plies, organiseer dan een fan dag voor een groep die je wél goed vind, niet voor een die je haat! Wat heeft het nou voor nut..


    uhmm niks?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Maar ik ga zowiezo een keer naar TMF studio, en ik weet nu nog niet goed wat ik daar ga doen, maar ik ga iets doen..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    haha xD als ik geen leven had en alle tijd van de wereld, zou ik doodgraag daarheen rijden, om hen ter plekke uit te lachen xD

    hoe zielig is dit x'D

    blijkbaar hebben al diegene die erheen gaan idd geen leven en alle tijd van de wereld :')
    *voelt medelijden opkomen*

    en tmf, ga toch bill's gat kusse xD

    Maar ik ga zowiezo een keer naar TMF studio, en ik weet nu nog niet goed wat ik daar ga doen, maar ik ga iets doen..
    Bekogelen met eieren :Y) Nee grapje dat heeft helemaal geen zin.. Het beste kun je dit negeren.. als je zelf nu ook anti anti gaat doen verlaag je je alleen maar tot dat niveau.. en het is een vrij land.. Iedereen mag [helaas] zijn eigen mening hebben..


    Wie du mir, so ich dir.

    (...) Bekogelen met eieren :Y) Nee grapje dat heeft helemaal geen zin.. Het beste kun je dit negeren.. als je zelf nu ook anti anti gaat doen verlaag je je alleen maar tot dat niveau.. en het is een vrij land.. Iedereen mag [helaas] zijn eigen mening hebben..


    Ja, maar ik moest me al inhouden bij die Damiën.. toen wilde ik al gaan, daar had ik ook een topic over.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ohmy..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Ja, maar ik moest me al inhouden bij die Damiën.. toen wilde ik al gaan, daar had ik ook een topic over.
    Hij spoort gewoon niet.. stomme loser dat hij is.. xD maar dat heb ik altijd al gevonden!


    Wie du mir, so ich dir.

    Wat is de email adres van TMF?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]