• Paaldansen?
    Door mijn chronische enkelblessure kan ik eigenlijk niets meer doen, maar paaldansen mag ik wel. Dus dat wil ik stiekem wel gaan doen.
    Het zal voor jullie best hoerderig overkomen, maar dat is het vaak niet. Paaldansen heeft dat imago gekregen door de stripclubs, terwijl het eigenlijk een verdomd sensuele kunst op zich is.


    Bored.

    Ik wil dat ook kunnen :') Dat ziet er gewoon zo cool uit en man, als je dat kunt. Je moet er wel lenig voor zijn denk ik.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik denk dat je er veel kracht voor in je armen moet hebben Ö


    It's all for you, my butterfly.

    Ik heb het je net verteld wat ik ervan vind. Maar goed, ik zou het niet overleven als ik niet kon dansen. Dus als de enige dans die je kan doen paaldansen is, zal ik die met beide handen grijpen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik vind het echt wel koel als je dat kan, maar het is niks voor mij x]

    wil ik ook kunnen!


    -

    Tranquillity schreef:
    Ik wil dat ook kunnen :') Dat ziet er gewoon zo cool uit en man, als je dat kunt. Je moet er wel lenig voor zijn denk ik.

    Uhu, dat klopt wel. Thank God heb ik jarenlang gedanst en ben ik dus wel eng lenig.


    Bored.

    Dat vind ik super tof. Het is ontzettend goed voor je conditie, been, arm en buik spieren. Lijkt me toch hoor als je dat gaat doen. Ik vind het helemaal niet hoerderig. Want zolang je geen geld in je bh laat proppen lijkt het mij nog normaal :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind het vrij knap, zo lang het maar niet te "intens" word, om het zo maar even te noemen.


    rules don't stop me

    Cristine schreef:
    (...)
    Uhu, dat klopt wel. Thank God heb ik jarenlang gedanst en ben ik dus wel eng lenig.

    Dan zou ik die kans met beide handen grijpen =)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Als jij het wilt, zou ik het gewoon doen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    O Gosh, Dat is Koewl :'D Maar soms Blijft Je huid aan die paal VastHangen en dan schuur je erlangs en Dat is NOgal Pijnlijk ><" Maar Het lijkt me echt Heel leuk n___n


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Ja, je hebt gelijk dat het hoerig wordt gezien, maar volgens mij is dat gewoon een ander kunst van dansen, leuk toch?


    we've only said goodbye with words

    Je moet er verdomd fysiek sterk voor zijn, dus respect voor degenen die het kunnen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Moet je doen. _O_
    Ik wil het ook maar daar gaan ze hier thuis of course nooit mee akkoord en echt een goede conditie heb ik niet n_n
    Lenig ben ik dan weer wel zonder er iets voor te moeten doen o.o'


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Eerlijk gezegd vind ik het niet echt hoerig. Je moet er een énorme conditie voor hebben en echt sterk zijn!
    Dus echt waar, mensen die het kunnen, respect!


    If you had never come out of the blue, I would've stay