• Hey,
    ik ga dus aan een nieuwe serie/story (weet nog niet waar ik het ga zetten) maken. daarvoor heb ik rollen nodig. het gaat gebaseert zijn op de film Troye maar toch anders. Ik heb dus nodig:
    lief tom
    lief gustav
    lief georg
    het mogen ook andere jongens zijn maar zet er dan de naam bij. (vb: van killerpilze, cb, voetballers, zangers, acteurs... )
    dit moet je invullen als je mee wilt doen:
    naam:
    leeftijd:
    haarkleur:
    kleur ogen:
    karakter:
    wat je wilt zijn:*prinses, koningin, meid, noem maar op*
    crush/lief/man:*bijschrijven wat*
    foto:
    tekstje:

    Ik zou het heel leuk vinden moesten jullie meedoen. alvast bedankt. ik ga zo snel mogelijk proberen het erop te zette maar dat gaat pas als ik personages heb.
    xx


    Love is sweet BK

    naam: Brenda (Bijnaam: BananaPhone)

    leeftijd: 18j

    haarkleur: zwart met rood

    kleur ogen: bruin

    karakter: coewl,lief,schattig

    wat je wilt zijn: prinses

    crush/lief/man: crush

    foto: stuur ik wel

    tekstje: zeg ik wel op MSN als ge deze kiest

    crush: die van Metro Sation die Manson


    When the rain falls. The angels cry for you.

    CaroowKitty schreef:
    naam: Brenda (Bijnaam: BananaPhone)

    leeftijd: 18j

    haarkleur: zwart met rood

    kleur ogen: bruin

    karakter: coewl,lief,schattig

    wat je wilt zijn: prinses

    crush/lief/man: crush

    foto: stuur ik wel

    tekstje: zeg ik wel op MSN als ge deze kiest

    crush: die van Metro Sation die Manson

    Mason Musso? Hij is zo lekker, maar zijn broertje Mitchel Musso ( Oliver uit Hannah Montana ) is lekkerder x'D

    naam: Ashley Elizabeth Swann

    leeftijd: 18 jaar

    haarkleur: bruin

    kleur ogen: licht bruin

    karakter: aardig,lief,spontaan,behulpzaam,betrouwbaar

    wat je wilt zijn:prinses

    crush/lief/man: crush Tom

    foto: Ashley Elizabeth Swann


    tekstje:

    hey mijn naam is ashley elizabeth Swann, maar noem me maar Ashley, ik ben 18 jaar oud en ik ben een beroemde princess,iedereen kent me wel, vooral over het land waar mijn ouders regeren, maar ook de buurlanden, mijn hobby's zijn feesten, zingen, en paardrijden. ik hoop dat je nu genoeg van me weet

    xx ASH

    naam: Talisha Detradin

    leeftijd: 18 jaar

    haarkleur: Bruin

    kleur ogen: grijs

    karakter: soms naïef, erg optimistisch, erg aardig. Biedt graag hulp aan mensen die het nodig hebben. Kan op sommige momenten heel actief zijn, maar op het volgende moment opeens heel rustig zijn. Is op sommige momenten net een stuiterbal.

    wat je wilt zijn: meid XD

    crush/lief/man: crush Georg

    foto: Talisha Detradin

    tekstje:

    Hey mensen. Ik ben Talisha Detradin, maar noem me maar Tal, dat doet iedereen ^^. Ik ben 17 jaar oud, en werkzaam in het paleis, van de koning en koningin. Ik zorg ervoor dat er wat eten op tafel komt bij belangrijke feesten en diners enzo ^^... Buiten het werken om ben ik graag buiten, en ik lees ook nog eens graag ^^. Hoop dat dit iets over me vertelt :)

    Tal


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    naam: Rachel
    leeftijd: 21
    haarkleur: donker Bruin
    kleur ogen: Bruin
    karakter: Lief, gek, onhandig, zorgzaam, chaotisch, struikelt en valt veel, laat veel vallen, zelfstandig, laat zich niet zomaar dingen wijsmaken
    wat je wilt zijn: Prinses
    lief: Kiro van Cinema Bizarre
    foto: http://twilightguide.com/tg/wp-content/themes/Aspire/graphics/cat/nikki-reed/fence-nikki-reed.gif
    tekstje:
    Haai,
    Ik ben Rachel en ik ben 21 jaar oud.
    Ik ben een prinses. Ja, een prinses. Maar als het kon liep ik het liefst met mijn vriendje Kiro weg. Alleen kent het volk mij en zou ik dus nooit ver kunnen komen. Mijn ouders zijn het niet eens met onze relatie. Maar dat kan me niet schelen. Kiro is Kiro. En Rachel houdt van Kiro. Dat moeten ze maar accepteren.
    Ik ben vreselijk onhandig en laat alles uit mijn vingers glippen. Ook val ik veel over mijn eigen voeten. Waardoor ik vaak iets kneus of een vlek in mijn kleding heb.
    Ik ben gek op muziek en kleding. Niet per se design. Maar de wat appartere dingen. Ik hou ook erg van uitgaan en uitslapen.


    Music is the new sex

    naam: Kimberly

    leeftijd: 18

    haarkleur: Veele kleuren.

    kleur ogen: HelderBlauw

    karakter: Lief,Verlegen,Behulpzaam, Kan soms bitchy zyn .

    wat je wilt zijn: Gewoon mezelf ;a.

    Lief : Tom Kaulitz

    foto: (mag 't ook foto vn jezelf of niet?:$)Naja kies maar .
    ik zelf; http://kimberlyrockt.hyves.nl/album/40657818/fok_redbull_jij_geeft_mij_alleen_vleugel/4GUhn35I/fotos/615527317/0/aQqK/
    Kiki Kannibal [url];http://farm3.static.flickr.com/2176/2439905857_c80f987d49.jpg[/url]


    tekstje:
    De naam is Kimberly en ben 18 jaar. Mijn hobby's zijn uitgaan, dansen, vals zingen onder de douche, gitaar spelen. Wat overigens niet vals klinkt. Voor de mensen die het nog niet door hadden, ik heb zoon mijn momenten waar ik heel vrolijk ben. Maar jammer genoeg voor de mensen om mij heen, slaat dat vaak door tot meligheid. Waneer ik Sacherijnig ben, ben ik dat ook goed, en valt er amper met me te praten. But geen zorgen, dat is niet vaak het geval. Even denken hoor. Veder ben ik denk ik niet zo geweldig interessant. Behalve dat ik verslaaft ben aan Lolly’s, en doodsbang voor de helft wat hier op aarden rond loopt. En meer heb ik egt niet te vertellen. Dus ik ga jullie maar eens verlaten.


    Btw. ik denk dat die pic vn kiki kannibal beter is :D.

    xkus.


    The mistakes from the past, made me who I am today.