• ..weleens iets bij de zeeman kopen? want zoveel mensen die ik ken durven daar niet naar binnen ofzeu. ôo
    dus.
    gaan jullie daar weleens naar binnen?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja hoor, ik koop mn oogpotlood altijd daar ;3 en voortaan ook mn mascara.


    Underdog, just look at the mess you made.

    nee, nooit eigenlyk. ik wil daar wel een keer naar binnen gaan als ik een basic tshirt nodig heb ofzo. ik bedoel.. waarom zou je een wit shirt van 9 euro kopen van de vero moda [noemt maar wat:$] terwyl je dat zelfde shirt voor 2 euro [idunno] kan krygen.


    damn. :$

    LotteLampje schreef:
    Ja.. Waarom niet?!
    Net als de action.
    Dude, goedkope stuff FTW!


    dream, dare, fly!

    Nog nooit geweest. (:


    It even took me by surprise

    Mwhehe ik vind het leuk om daar naar binnen te gaan :Y) Ze hebben van die grappige dingen. Kan me niet schelen wat anderen denken.


    Your make-up is terrible

    Ik ben er nog nooit geweest :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Conspiracy schreef:
    Ik ga zelfs soms naar Wibra of Hema of wacht hoe noemt dat ding nu weer aja Hans! Dat zijn ook winkels als Zeeman x)

    ik koop eigenlijk nooit dingen bij de Wibra, maar bij de hema eigenlijk wel veel... make-up, ondergoed.... :'D

    Ja, nu eigenlijk nog zelden. Maar vroeger wel en ze hebben daar eigenlijk wel goede sokjes. :'D En goede prullen en daar heb je altijd wel goedkope dingen die ik kan gebruiken voor de scouts. Ja dus, mama voor me dan toch. ;d

    Ik ben er al wel binnen geweest enzo.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ja, ze hebben daar vet lieve washandjes. ;D


    blame the bully.

    "Oh my gosh. Heb je het nou over de ZEEMAN? Dat is veel te goedkoop voor mij!" :'D
    Joke, maar daar komt het wel vaak op neer wat mensen zeggen :Y)
    Ik kom er wel eens als ik bijvoorbeeld sokken of kousjes nodig heb. En ondergoed of pyjama's :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    LotteLampje schreef:
    Ja.. Waarom niet?!
    Net als de action.
    Dude, goedkope stuff FTW!

    Action is awesome, want daar hebben ze de geniaalste dingen voor vet weinig. :'D
    Ookal zijn die verkoopsters vet raar. o.o


    blame the bully.

    Hmm, ik kom er raar of zelfden, en dan is het met mijn moeder. Als ik met vrienden gaan, komen we niet eens in dat gedeelte :X
    Niet dat ik me er voor schaam of zo maar ik vind er toch nooit iets.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    nog nooit binnen geweest eigl..

    Ja hoor, niet zo super vaak maar ik kom er wel eens. Ik bedoel, waarom iets super duurs kopen wat iedereen al heeft, als je ook gewoon iets moois voor een goedkope prijs kunt halen. Ze hebben daar echt hele leuke dingen vind ik (cat)


    Scream for mercy!