• Ik was mij aan het vervelen dus ik besloot hier een nieuwe serie over te maken maar ik heb nog rollen nodig!!
    voorproefje
    Hallo,mijn naam is sanne schäfer en ben 16 jaar.ik heb donkerblond haar dat mooi over mijn schouders valt met puppy bruine ogen.Ik héb nog een zus,jirka is haar naam,zei is een jaar ouder en samen hebben we nog een broer..gustav schäfer.Mét een normale broek en een simpele tshirt en alleen oogpotlood rond mijn ogen ga ik door het alledaagse leven maar voor mijn zus is dat niet genoeg.Zei moet altijd wel iets meer hebben..en duurder trouwens ook,het kon nooit genoeg voor haar zijn ook al heeft ze net zoals mij lang donkerblond haar en puppy bruine ogen,tog verschillen we..en dan niet alleen van de leeftijd.Térwijl ik niet echt lelijk ben maar nog altijd geen vriendje heb komt mijn zus elke week met iemand anders thuis,of laat me zeggen..elke nacht,vooral in het weekend!Mijn broer is niet veel thuis door de tour maar als hij er is doet hij beschermend over mij,volgens mij komt hij niet goed overeen met Jirka,maar tom daarintegen.ik ben ZO verliefd op die gast,maar hij vind het plezant om samen met mijn zus mij altijd zwart te kunnen maken en uit te lachen.ik vraag mij af of ik hem ooit voor mij zal kunnen krijgen?

    de rollen die ik nodig heb(de eerste heeft de rol en op = op);
    Vriendin bill[->is ook de Bf van sanne,krijgt later pas iets met bill]
    Vriendin gustav:[->komt later in het verhaal]
    vriendin georg:[->komt later in het verhaal]
    wat wil ik weten:
    Naam:
    Leeftijd:[vriendin gustav&georg hebben een vaste leeftijd -> 18]
    kleur haar:
    kleur ogen:
    karakter:
    eventueel een plaatje: ((liefst geen bekende scene queens omdat die al veel worde gebruikt))



    Dé eerste die zich aanmeld voor de rol heeft hem,Dus geen dubelle aanvraag danku!

    ik laat in een pb bericht weten of je de rol hebt


    iloveyou.

    Vriendin van Bill! :D

    Naam: Isabelle
    Leeftijd: 18
    Kleur haar: Zwart
    Kleur ogen: Groen
    Karakter: Beetje verlegen, maar grote mond tegen de mensen die ze goed kent, lief, behulpzaam, funny, koppig
    Eventueel plaatje: eumh, ik heb niet zoveel zin om te zoeken (A) maar als je wil, doe ik het wel voor je ;)

    Greets (H)


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    vriendin georg


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Vriendin gustav:[->komt later in het verhaal]


    A Shipwreck In The Sand

    Naam:
    Evelien

    Leeftijd:[vriendin gustav&georg hebben een vaste leeftijd -> 18]

    kleur haar:Blond Met Zwarte Lokken In

    kleur ogen:Bruin

    karakter:Stoer...Ego..Brutaal





    A Shipwreck In The Sand

    Naam: Lucy

    Leeftijd: 18 dus.

    kleur haar: Blond

    kleur ogen: Blauw

    karakter: Lief. Maar kan ook wel bitchy zijn

    Plaatje; kan ik die niet sturen via de mail want ik kan hem niet meer vinden op het internet ? (A)


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.