• Misschien een domme vraag ofzo,
    maar waarom worden er zoveel topics verwijderd?
    Ja, als het spam topics zijn enzo,
    dan snap ik het wel..
    maar SOMS is er 1 verkeerde opmerking van iemand, word meteen de hele topic verwijderd.
    Of ben ik nu dom ofzo?? :O:O:O:O
    Gheghe. (A)


    AAP

    dom bn je in iedere geval niet ;) en das wel kut! RUTGER !! WAAROM???


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Gheghe. XD
    het viel me gewoon op. :P


    AAP

    dom bn je in iedere geval niet ;) en das wel kut! RUTGER !! WAAROM???


    Hoezo rutger xD?


    don't Worry...Be gay.

    Dat snap ik ook niet echt.Mhja boeiend:PIk vind het toch niet meer leuk als een topic uit de hand loopt of als het te druk wordt xD


    Pictures fade away, but memories are forever

    Hee PPL :'D
    Is dan het hele topic verwijderd door 1 reactie? Dat is wel raar. Is het niet alleen verplaatst? x')

    Hoihoi als jullie het over het topic van Rutger hebben snap ik Bomm wel.. Het ging puur erover van wat weet jij van Rutger. Hij heeft inderdaad zo weinig info vrijgegeven omdat er ook nog zoiets als privacy bestaat. Vandaar dat die dus gesloten was .. want die was niet helemaal correct xD

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Het is wel raar dat er topics worden gesloten.. Maar ik vind dat als iemand beperkte info over zichzelf geeft, dat hij/zij dat niet voor niks doet, en dat moet je maar respecteren. Ik heb het hele topic over Rutger niet gezien, maar ik zou het ook gesloten hebben.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Njah, dat snap ik ook wel..
    Alleen het gaat niet alleen over dat topic.
    Ook gewoon over anderen weetje,
    want mijn topic was een beetje onzin geworden.
    Maar hij werd meteen verwijderd..
    En niet verplaatst ofzo. :O

    En zo nog veel meer topics.


    AAP

    He er worden niet veel verwijdert hoor, meestal gewoon een slotje. Dan staat hij gewoon niet meer in het actieve topics forum, maar bij het betreffende forum waar het geopent wordt. Verder worden echt nutteloze topics gesloten omdat ze de site vertragen en dat niet de bedoeling vna het forum is. Spammen kan ook op msn.

    en als hij wordt verplaatst naar offtopic komen ze ook niet meer in het actieve topic te staan he? ;) Maar ze zijn er dan nog wel.

    Hoihoi als jullie het over het topic van Rutger hebben snap ik Bomm wel.. Het ging puur erover van wat weet jij van Rutger. Hij heeft inderdaad zo weinig info vrijgegeven omdat er ook nog zoiets als privacy bestaat. Vandaar dat die dus gesloten was .. want die was niet helemaal correct xD

    x.

    Dankje, ja dat was ook de reden. En die heb ik er ook bij gezet. Net zoals ik doe bij andere topics die ik sluit.
    Verder een beetje opletten dat er niet 6 topics zijn over hetzelfde? Dat is beetje nutteloos en spammig.

    3e reactie, sla me niet.

    maar SOMS is er 1 verkeerde opmerking van iemand, word meteen de hele topic verwijderd.

    hier weet ik niets van O.O
    Dan zou ik die reactie desnoods gewoon weghalen.

    ik had even geen zin om een nieuwe topic aan te maken en aangezien deze topic er erg op leek stel ik hier mijn vraag, en ik hoop dat die gelezen wordt.
    Kun je topics die je hebt aangemaakt verwijderen, bijvoorbeeld als je het antwoord al weet?

    graag reageren!


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Jaa dat zou ik ook wel willen! xD


    AAP