• Jaja, bij ons was het de laatste schooldag.(nerd)

    En we hebben voor Nederlands... Niets gedaan.
    Voor wiskunde... Foto's getrokken met onze mobieltjes, banken bij elkaar geschoven, de leraar gek gemaakt etc.
    Bij de laatste twee uren Wetenschappelijk Werk... Gevoetbaltttttt. En chips en cola gegeten.(nerd)

    En maandaggggggg.. Examens ><

    Was het bij jullie laatste lesdag?
    En deden jullie iets leuks?(krul)

    Die was bij ons gisteren, en we hebben eigelijk niet veel gedaan. :'D

    we moeten nog 3 weken en dan nog 1 pww :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Das dinsdag pas, maar ik heb nu al een vakantie gevoel.


    It's all for you, my butterfly.

    Nja, ik ben nog brugpieper (nerd)
    Maar we moeten ook nog paar weekjes en dan nog een PWW. Wij krijgen nog een dagje Techtop, sportdag, BBQ en een soort speurtocht ofzo (?)


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik had vorige week de echte laatste schooldag. We hebben veel film gekeken. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik wou dat het voor ALTIJD de laatste schooldag was. :'[
    & Waarom kreeg k geen schips ?! Stoute ;O XD
    xo


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    we hebben nog 3 weken

    Bij mij ook (cat)


    everything you imagined, and more...

    Wij moeten nog 3 weken 'fzo. Waaronder aankomende week 5 toetsen, en die week daarna 1 toets. En dan niks meer, thank God.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Wij hebben maandag nog een hele dag, en dinsdag tot twaalf uur met daarin ook het eerste proefwerk van de PWW. Die begint dan, dus. Tot de dinsdag daarop en daarna nog wat activiteiten en boeken inleveren. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Bij nederlands had ik studie, bij geschiedenis hebben we naar de film kingdom of heaven gekeken, engels hebben we nog een luistertoets gehad voor het examen,wiskunde hebben we nog oefeningen gemaakt, frans hebben we ons menig gezegd over de leerkracht en dan nog 2 uur lichamelijke opvoeding = 2 uur liggen zonnen op het voetbalveld, en de jongens een beetje kloten. Die twee laatste uren waren zalig. ^^


    It even took me by surprise

    Ik had vandaag ook de laatste lesdag, en in engels hebben we pictionary gespeeld x'D En in economie op youtube gezeten, tijdens zwemmen watergevecht gedaan en in PO gewoon rondgewandeld :X


    Never run out of reasons to smile...

    Nee. officieel pas over 4 weken ofzo.
    en over twee weken is onze laatste lesdag.
    en twee weken daarna [over 4 weken dus] krijgen we ons rapport ;3


    Underdog, just look at the mess you made.

    LSD vandaag.
    Nee, niet echt. Gewoon een beetje rondgehangen en ijsjes gegeten. ^^


    Elegance is refusal.

    Wij hebben maandag nog een halve dag les --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right