• Ik heb eerder wel eens een topic gelezen waar iemand het heel irritant vind dat als je je tekst in een quiz/storie wilt centreren, dat je tekst dan kleiner wordt.
    Hier heb ik zelf ook last van, het maakt de layout in mijn storie onoverzichtelijk.

    Mijn suggestie is nu dus, of er bijvoorbeeld bij het balkje met de HTML (bold, italic, underlined etc.) een knopje mag waar je je eigen grootte mag bepalen voor de tekst?

    Voorbeeld: [size=small/medium/large]Hier je tekst[/s] o.i.d

    Natuurlijk hoop ik ook niet op een circus qua grootte van de tekst, maar het zou fijner/overzichtelijker en mooier zijn.


    a figment of your imagination

    Helemaal mee eens x3


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb het even aangepast dat tekst in het center niet meer kleiner is (Y)

    Misschien dat er ooit UBB komt voor groter en kleinere tekst, maar dat moet ik nog even bekijken.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2009 - 15:07 ]


    Dit is mijn signature...

    Agree <3


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Rutger schreef:
    Ik heb het even aangepast dat tekst in het center niet meer kleiner is (Y)

    Misschien dat er ooit UBB komt voor groter en kleinere tekst, maar dat moet ik nog even bekijken.


    Yeah! Bedankt! :D


    a figment of your imagination

    Rutger schreef:
    Ik heb het even aangepast dat tekst in het center niet meer kleiner is (Y)

    Misschien dat er ooit UBB komt voor groter en kleinere tekst, maar dat moet ik nog even bekijken.
    Yess :'D
    Danku Rutger


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Rutger schreef:
    Ik heb het even aangepast dat tekst in het center niet meer kleiner is (Y)

    Misschien dat er ooit UBB komt voor groter en kleinere tekst, maar dat moet ik nog even bekijken.

    Nouw ><
    ik deed altijd onder het plaatje de titel in kleine letters >< dat vondt ik mooi nu kan dat dus niet meer ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Eindelijk. Waarom kon dat niet toen ik het vroeg? oô

    Immortal schreef:
    (...)
    Nouw ><
    ik deed altijd onder het plaatje de titel in kleine letters >< dat vondt ik mooi nu kan dat dus niet meer ><


    Daar dacht ik ook aan. Vandaar het suggestie dat je je eigen tekstgrootte kan bepalen.:P


    a figment of your imagination

    Jammer, ik vond die kleine letters altijd wel mooi :x

    Cherished schreef:
    Jammer, ik vond die kleine letters altijd wel mooi :x

    Ik ook eigenlijk x'). Zag er schattig uit :').