• Werchter boutique cruciaal voor Tokio hotel

    Werchter boutique wordt erop of eronder voor Tokio hotel. De duiste band zorgde in oktober en maart nog voor waanzinnige taferelen in ons land.
    Maar nu lijkt hun populariteit in vrije val. ‘’Wb overmorgen wordt een cruciale dag in de carrière van de jongens’’, klinkt het bij Universal. M.a.w : zonder een immense schare fans lijkt het liedje van Tokio hotel uitgezongen.

    Hysterische meisje: Tokio hotel richtte bij zijn vorige doortochten een ware ravage aan onder tieners. Nochtans lijkt er sindsdien veel veranderd. Op het internet scharen steeds meer haters van de band zich samen tot een heus antileger. Ook in het buitenland krijgt de band klappen. Zo zwaar zelfs dat in thuisland Duitsland de concerten amper nog uitverkocht raken.
    De hype rond de tweelingbroertjes lijkt voorbij, of niet? ‘’gedeeltelijk”” zegt tinne marant, hoofdredactrice van tienerblad joepie. ‘’ de hysterie is gaan liggen. De groep heeft nog steeds een grote aanhang en die fans worden zelfs steeds radicaler. Aan de andere kant wordt de groep haters steeds groter en richten veel meisjes zich liever tot nieuwe fenomenen zoals de jonas brothers.’’ Concurrentie, lijkt dus één van de sleutelwoorden maar daarnaast moet een hype ook gevoed worden. De laatste plaat dateert van een jaar geleden en is intussen zelfs door de fans verteerd. ‘’ de relaese van de volgende plaat wordt het moment van de waarheid’’ klinkt het bij Niels dierckx van Universal. ‘’wanneer die er komt, weten we niet. Daarom kijken wij ook vol spanning uit naar WB, nu zondag. Ik verwacht toestanden zoals we die in vorst of bij de tmf awards hebben gehad, maar dat valt moeilijk in te schatten.
    Het echte antwoord op de vraag of de hype al dan niet voorbij is, zou wel eens uit onverwachte hoek kunnen komen. Momenteel stouwt kledinggigant JBC zijn rekken vol met th-merchandising en weldra volgt ook een tweede collectie. Echte fans houden de afprijsbakken dus maar beter in de gaten.

    jawadde:O een lkrt zei ook al is tgn mij: ja je hoort er niet veel meer van èik: mwah zij: ja kan ook aan mij liggn maja jij bent fan dusja ik: ja...
    ik weet het ni aan de ene kant is die hype er wel nog ma aan de andere kant stppn er veel over naar de haters:(


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Heel veel fans worden wel haters om eerlijk te zijn.Want ik ken er zelfs een paar.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik vind dit zo fucking erg! Het is niet eens waar TH is nu kei goed bezig!! En alleen omdat de haters Bill haten halen ze heel TH onder uit! LUISTER NAAR HUN MUZIEK KANSLOZE SUKKEKS! ZOEK EEN LEVEN :@ !!!!! I´m sorry, ik laat me beetje mee slepen (A). Maar als ze eens zouden weten hoeveel gevoel er in de muziek zit! Een vriendin van mij meost eerst niks van hun hebben (hater dus) maar omdat ik luisterde en mijn spreekbeurt over ze deed ging zij het ook luisteren en nu vind ze hun ook goed (net geen fan)!! Haat aan de haters die TH haten :((


    Tears are crashing out of my eyes

    Dat is écht vreselijk.. ik hoop serieus zo erg dat er niks ernstigs gebeurd tijdens wb..
    Ik kan het maar niet uitstaan dat mensen zo zijn?!
    Waarom je tijd besteden aan het haten van bands..?
    Gewoon belachelijk!
    Ik hoop voor de fans die gaan.. dat het alsnog super gaat worden.. Véél plezier !!


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Tokio Hotel is nu wel een beetje standaard geworden.En de fans zijn toe aan wat nieuws maar dna hoef je niet meteen een hater te worden.De jongens hebben ook rust nodig.En als je wilt dat het wat wordt moet je ze tijd geven..[voor alle mensen die TH ook standaard beginnen te vinden]


    Pictures fade away, but memories are forever

    Dat is écht vreselijk.. ik hoop serieus zo erg dat er niks ernstigs gebeurd tijdens wb..
    Ik kan het maar niet uitstaan dat mensen zo zijn?!
    Waarom je tijd besteden aan het haten van bands..?
    Gewoon belachelijk!
    Ik hoop voor de fans die gaan.. dat het alsnog super gaat worden.. Véél plezier !!

    dankj:P en de meeste fans op wb (zoals ik en men bf) zijn th-fans toont ook an da het zowizo super wordt hun concert(yeah)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Tokio Hotel is nu wel een beetje standaard geworden.En de fans zijn toe aan wat nieuws maar dna hoef je niet meteen een hater te worden.De jongens hebben ook rust nodig.En als je wilt dat het wat wordt moet je ze tijd geven..[voor alle mensen die TH ook standaard beginnen te vinden]

    nja een beetj mss wel ja ma tis gwn iedereen kent de liedjes van zimmer nu al uit zen hoofd en bij sommige stkn die mss tgn ik weet ni en drm kijke er veel uit naar een nieuwe cd en als die er is zal de rage th (yeah)(dance) wel terug beter opvallen


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    TH is niet standaart ze zijn geweldig in hun soort! (A) Ze zijn apart en zijn hun zelf! Ze zullen altijd blijven opvallen! En ik ben benieuwt naar hun nieuwe album in 2009 :D daar staan nieuwe nummers op :P


    Tears are crashing out of my eyes

    Als je heel eerlijk bent kun je het artikel geen ongelijk geven.. fans vallen met bosjes af.. Maar er word niet vermeld hoeveel fans er nog zijn.. en dat zijn er voorlopig nog meer als genoeg!

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Kvind da ze soms wel gelijk Hebben!!
    Al Vinnek Da Ze Soms Ok Wel Overdrijven Zenne!!


    A Shipwreck In The Sand

    idd er zijn miljoenen fans! Over heel de wereld :P Ik ken een meisje in Japan, en kennerlijk zijn ze daar ook aardig op weg met de TH gekte! :D


    Tears are crashing out of my eyes

    Gelijk - niet gelijk
    er is een stuk waar , een stuk niet
    eigenlijk meer waar..
    als ik eerlijk moet zijn is mijn obsessie wel ookal veel minder
    en dat van JB , valt duidelijk op , de joepie staat er elke week met vol terwijl 2 weken geleden het nog vol stond met TH ..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    maakt me allemaal geen kloot uit eigenlijk (:

    dat ze maar overstappen naar the jonas brothers, die gasten zien met hun immense wenkrbauwen waarsgijnlk niet eens meer waar de fans staan.. (zou dus een verklaring kunne zijn, moesten ze ooit met hun gat naar het publiek staan :'))

    minder fans, betekend minder lange uren wachtend voor concerten om vanvoor te kunnen staan, vind ik persoonlijk een hele verlossing xD

    nieuwe collectie bij de JBC, yay =D hopelijk ben ik deze keer op tijd voor hij uitverkocht is.. ><

    wat maakt et me uit of er enkele mensen meer zijn die zeggen dat Bill gay is nzo, ik luister toch niet naar die bullcrap :')

    ik blijf fan, hoe lang weet ik niet, maar ik had de massa niet nodig om fan te wórden, en ik heb ze evemin nodig om fan te blìjven..

    [Elina heeft gesproken enal xD/]

    nu is het officeel, ik haat JB --' ze hebben TH´s plekje afgepakt!!!! Maar goed, er is nog een reden waaro mer vele fans zijn afgevallen, een deel vna de fans waren jongen... Homo´s (sorry voor het word) geloofde er streng in dat Bill gay was, nadat hij in een intervieuw heeft gezegt dat hij dat absoluut niet is en dat hij nog steeds wacht op de ware vrouw, zij een helehoop fans (de hom´s) over gelopen naar de haters want nu hebben ze haat aan bill --' Hoezo ben je dan zielig!?


    Tears are crashing out of my eyes

    maakt me allemaal geen kloot uit eigenlijk (:

    dat ze maar overstappen naar the jonas brothers, die gasten zien met hun immense wenkrbauwen waarsgijnlk niet eens meer waar de fans staan.. (zou dus een verklaring kunne zijn, moesten ze ooit met hun gat naar het publiek staan :'))

    minder fans, betekend minder lange uren wachtend voor concerten om vanvoor te kunnen staan, vind ik persoonlijk een hele verlossing xD

    nieuwe collectie bij de JBC, yay =D hopelijk ben ik deze keer op tijd voor hij uitverkocht is.. ><

    wat maakt et me uit of er enkele mensen meer zijn die zeggen dat Bill gay is nzo, ik luister toch niet naar die bullcrap :')

    ik blijf fan, hoe lang weet ik niet, maar ik had de massa niet nodig om fan te wórden, en ik heb ze evemin nodig om fan te blìjven..

    [Elina heeft gesproken enal xD/]


    Géweldig !
    dit is nu is precies hoe ik er ook over denk!
    Dit is het moment waarop de mensen laten zien wie de échte fans zijn...We zullen ze op wb is hetzelfde tafereel bezorgen als in vorst nationaal en als op de tmf awards! Th für immer!x