• Er zit een jongen op mijn school enzo. Blablabla, het komt er dus op neer dat hij me laatst 'n smsje stuurde en ja, we zijn aan de praat geraakt. En nu praten we ook op msn enzo; met voicegesprek. Ik vind 'm echt heel leuk enzo & hij complimenteerd me vaak zoals: 'ik vind je heel leuk' of 'je bent lekker'. Maar dat doet hij op een heel lieve manier.
    Maar het rare is; als ik te veel aan hem denk, als hij niet in de buurt is of als ik me verveel en aan hem denk, krijg ik buikpijn. Geen buikpijn van je regels of van een griep. Echt heel raar. En eenmaal ik terug met hem spreek of hij loopt voorbij, is die buikpijn plots over. Help?


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Als ik aan mijn crush denk, heb ik buikpijn van de stress en dat verdwijnt ook wanneer ik hem zie..


    -

    Hele bekende, heb ik ook.
    Als ik me vriendin niet spreek of juist op msn spreek krijg ik ook hele erge buikpijn. Ook als ik aan haar denk.
    En als ze weer bij me is, is alles weer weg.
    Je bent over je oren verliefd meid (A)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    ik heb dat ook. als hij op school langs loopt joh. ôo dan doet m'n buik ineens heel veel pijn. of als ik aan hem denk dan ook. goshhh. ôo niets raars dus, alleen maar leuk. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    hahaha
    nou fijn, dan weet ik dat ik blijkbaar niet tot over mijn oren verliefd ben op mijn vriendje x'D
    ik heb dat namelijk nooit.


    -

    Dat heb ik ook, valt gewoon simpelweg maar met één woord te beschrijven: Verliefd. :]


    Scream for mercy!

    ik heb het heel soms

    soort van gemis dt je lichaam ofzo niet goed kn plaatsen en je buik is er slachtoffer van :S x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    dat heet verliefd zijn =D had ik ook >< heb ook goed ><:P

    ik ben dus nog nooit tot over mijn oren verliefd op iemand geweest :Y) :'D

    Dat heb ik ook, dat is vervelend D:


    I don't need words to feel those lips.

    Ik krijg spontaan ademhalingproblemen als ik aan mijn crush denk of hem spreek op msn xO Hij gaat me serieus nog eens een hartaanval bezorgen xO


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Bij mij was da ook zo

    ma die buikpijn voelt ook heerlijk tegelijk (vind ik)


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds