• Helloh,
    Ik (Eva) heb laatst 3 weken mijn laptop in moeten leveren vanwege een aantal onvoldoendes.
    En dat vond ik dus niet leuk. Dit is pas weer de 1e dag dat ik er weer op mag.
    Dat vind ik dus nu wel leuk.
    In ieder geval, krijgen jullie wel eens straf voor onvoldoendes die je gehaald hebt? Of jullie zijn gewoon allemaal hoog begaafd en halen nooit onvoldoendes..
    Adioz.
    (krul)


    I recycle my thoughts.

    jah, soms wel, maar het ligt eraan hoe zwaar die meetelt, en voor welk vak. En of ik er wel goed voor heb geleerd..


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Nee, krijg daar nooit straffen voor. Ik haal al het hele jaar door onvoldoendes voor wiskunde, om het simpele feit dat ik het gewoon niet kan, ongeacht de mate waarin ik me ervoor inzet. Mijn brein kan gewoon de link tussen de logica en het oplossen van de som niet maken.
    Als je me daarom straft vind ik het weinig nut hebben. Tenzij jouw pc-activiteiten echt je schoolwerk in de weg zitten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben wel van mijn pcverslaving af -gayhand-


    I recycle my thoughts.

    Eens met Aurelia, maar als je het expres doet, door bijvoorbeeld niet te leren of te vaak op de pc te gaan. Vind ik een straf zeer terecht!
    -Kuch: Ja uit eigen ervaring natuurlijk :) Zo netjes zijn we allemaal ook weer niet-


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Nops, mijn ouders straffen mij niet echt. Jawel eigenlijk wel, maar dan door mijn zakgeld in te houden. Ze zullen nooit de laptop afpakken ofzo.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mijn ouders straffen mij daar niet voor. Niet dat ik zoveel onvoldoende heb, hoor.


    Never run out of reasons to smile...

    - Houdt laptop stevig vast -

    Ze dreigen er wel steeds mee. :X


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee,doen ze niet want dan ga ik schelden en weet ik veel wat. of ik loop weg,vinden ze ook niet zo leuk


    We can only learn to love by loving.

    Nee. Alleen als ik mijn boek vergeet en weiger een ander boek te regelen ofzo.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Mijn ouders zeggen dat ik blijf zitten terwijl ik maar 2 verliespunten sta.
    Terwijl ongeveer 2/3 klas meer dan 6 verliespunten staat.
    Ze zijn dom.
    En de straf was niet terecht.


    I recycle my thoughts.

    Fighter schreef:
    Nee,doen ze niet want dan ga ik schelden en weet ik veel wat. of ik loop weg,vinden ze ook niet zo leuk

    Als ik terug ga schelden leef ik niet meer.


    I recycle my thoughts.

    Aurelia schreef:
    Nee, krijg daar nooit straffen voor. Ik haal al het hele jaar door onvoldoendes voor wiskunde, om het simpele feit dat ik het gewoon niet kan, ongeacht de mate waarin ik me ervoor inzet. Mijn brein kan gewoon de link tussen de logica en het oplossen van de som niet maken.
    Als je me daarom straft vind ik het weinig nut hebben. Tenzij jouw pc-activiteiten echt je schoolwerk in de weg zitten.

    je haalt me de woorden uit mijn mond. :') precies dezelfde situatie hiero.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik wordt constant gestraft. :')
    Meestal trekt mijn moeder de internetkabel uit, gaat ze een hele week roepen tegen me en doet ze alsof ik er niet ben.

    Ik krijg er geen straf om.
    Als ik laat zien dat ik mijn best ervoor doe. [in de woonkamer het even doornemen x]]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nee, want ik probeer het uit mezelf zo goed mogelijk te doen en nja, soms haal ik dan een onvoldoende maar daar ben ik zelf ook totaal niet blij mee, en gemiddeld sta ik geen onvoldoendes dus..
    Wel vinden ze dat ik te lang op de pc zit en dreigen ze dat steeds in te korten of de pc af te pakken.
    Mijn pa zei ookal dat we in de vakantie alleen maar of in de ochtend, of in de middag, of in de avond achter de pc mogen. Wat moet ik in godsnaam de andere twee delen van de dag doen? o.0 Anders zou ik huiswerk gaan maken, maar dat heb ik dus niet in de zomervakantie.. -zeur zeur- oke ik stop al :Y)