• (Novum/AP) - Een Amerikaanse tiener is zondag aangeklaagd voor het verminken en doden van in ieder geval negentien katten. Dat heeft justitie in Florida bekendgemaakt.

    De 18-jarige Tyler Hayes Weinman werd onlangs op de avond van het schoolbal waar hij naartoe wilde -de 'prom night'-, opgepakt in zijn smoking. Hij wordt ervan verdacht verantwoordelijk te zijn voor de dood van ongeveer twintig katten in de buurt in Miami waar hij woont.

    Daar vonden buurtbewoners de afgelopen maand meer dan dertig kattenlijken. Volgens de politie was een aantal dieren waarschijnlijk door honden gedood, maar er waren ook katten bij die geen vacht meer hadden en die dood leken te zijn gestoken met een scherp mes. Volgens mensen in de buurt was een aantal katten gevild. Vier van de dode katten werden gevonden in de straat waar Weinman woont.

    De politie zei het huis van Weinman een tijdlang in de gaten te hebben gehouden voordat werd overgegaan tot zijn arrestatie. Een agente zei dat er mogelijk meer arrestaties op stapel stonden, maar gaf geen verdere bijzonderheden.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ziek, echt ziek.

    o.o Waarom laat me dit aan de film Halloween denken?


    You move me ......... Kurt

    Gadver ieuw, die jongen verdient het gewoon niet om te leven! En je ik ben mezelf bewust van wat ik zojuist zei. Maar iemand die zo iets doet? Gadverdamme..


    Wie du mir, so ich dir.

    Zieke persoon x_x ik ga hem toch ook niet villen.


    We can only learn to love by loving.

    Tsja, nou heb ik zin om hem zijn vel af te snijden. Serious zoiets doe je neit.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    KirstenSnaps schreef:
    Gadver ieuw, die jongen verdient het gewoon niet om te leven! En je ik ben mezelf bewust van wat ik zojuist zei. Maar iemand die zo iets doet? Gadverdamme..

    Die mening deel ik.
    Je zou hém moeten villen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Omfg... terugdoen, zeg ik, twee keer zo hard !


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Spitfire schreef:
    o.o Waarom laat me dit aan de film Halloween denken?


    Die gast die dat gedaan heeft is ZIEK in zijn hoofd!!!

    Arg nee!!! De enige Horror die ik ooit gezien hem was dat. Ik vind hem dood eng:S en deel 2 is ook uito.O


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Damn, die mensen moet je gwn meteen afslachten :X


    Sometimes it's best not to care.

    Jezus, volgens mij was hij toen helemaal ontspoort. Dierenbeul.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    hahaha x'D Sorry.. het staat er gewoon heel droog.
    Er was ook een nl's wijf, haar kat had veel pijn, dus ging ze die in laten slapen, en heeft ze er een tas van gemaakt.
    dan ben je pas een sick fuck hoor. :/


    The economy is suffering, let it DIE!

    Dierenbeul!
    Hoezo zou je zoiets doen?
    Dan ben je toch echt ziek in je hoofd. :((


    hoi, jij bent leuk.

    Omg. Dat doe je toch niet ö


    Never run out of reasons to smile...

    LotteLampje schreef:
    hahaha x'D Sorry.. het staat er gewoon heel droog.
    Er was ook een nl's wijf, haar kat had veel pijn, dus ging ze die in laten slapen, en heeft ze er een tas van gemaakt.
    dan ben je pas een sick fuck hoor. :/
    Dan 'draagt' ze hem altijd bij zich :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Creep !
    Arme katjes <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me