• Nou, er waren dus eerst op youtube stukjes van 2 nieuwe liedjes. (Met daardoor geloof ik "Do you know your enemy (??)" Van Green Day.)
    Nu zijn die verwijderd. Heeft misschien toch iemand ze kunnen downloaden??? En zou je dat dan misschien naar me toe kunnen mailen ofzo :X(Dan geef ik in een PB ff mijn msn)
    xxx.

    Ik heb ze niet :'D.


    None but ourselves can free our minds.

    ik heb ze wel geluisterd.. heel vaak achter elkaar maar ik heb ze niet gedownload.. en nu zijn ze overal van het internet verwijderd...:(


    Je moet worden wie je bent.

    youtube, love is pain, en dark side of the sun was er toch ook??

    luister maar als het goed is staan ze dr nog op

    Sprinkles schreef:
    ik heb ze wel geluisterd.. heel vaak achter elkaar maar ik heb ze niet gedownload.. en nu zijn ze overal van het internet verwijderd...:(

    weet je hoe dat komt?

    omdat ze er illegaal opstaan :P

    Gewoon Tokio Hotel Pain of Love intypen, en je krijgt nog andere filmpjes ervan.

    Prodigy schreef:
    Gewoon Tokio Hotel Pain of Love intypen, en je krijgt nog andere filmpjes ervan.

    geen een doen het meer :'D

    Whipple schreef:
    (...)
    geen een doen het meer :'D

    Haha, ik heb mijne van daarstraks nog open staan, dus ik kan blijven luisteren. :Y)

    Prodigy schreef:
    (...)
    Haha, ik heb mijne van daarstraks nog open staan, dus ik kan blijven luisteren. :Y)


    Misschien die link geven? :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    OMG..OMG
    da mene ze niet! xD
    DOOO... ik altijd op mijn ipod liggen luistere xD
    maar da zal dan ook ni meer gaan
    *gaat testen*


    Your Butt is Mine!

    Prodigy schreef:
    (...)
    Haha, ik heb mijne van daarstraks nog open staan, dus ik kan blijven luisteren. :Y)

    ik was te laat.. maar ik heb ze wel gehoord ^^

    Ja op mijn ipod werke ze nog :Y)
    Whaha xD


    Your Butt is Mine!

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Misschien die link geven? :'D

    Die werkt niet meer. Maar mijn filmpje is geladen, dus kan ik blijven luisteren.

    Fuck 'm, je kan ze echt niet meer bekijken -hoogstwaarschijnlijk kan je ze nog illegaal downloaden ergens.-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    lol op mijn computer youtube lukt het allemaal niet xD
    en op mijn Ipod Youtube staan ze er nog allemaal op :Y)


    Your Butt is Mine!

    Prodigy schreef:
    (...)
    Die werkt niet meer. Maar mijn filmpje is geladen, dus kan ik blijven luisteren.



    Aight, fuck, nu heb ik het niet kunnen luisteren o.o


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson