• De mexicaanse griep, sommige mensen zijn er bang voor, en voor sommige is het een flop.

Voor de zwakke mensen en mensen met gezondheidsproblemen kan het gevaarlijk zijn, hetzelfde als een normale griep dus. Voor ons, gezonde pubers met genoeg vitaminen, is er niks aan de hand.
    En nu: Nederland koopt voor onze zekerheid 34 miljoen vaccins tegen de griep. Genoeg voor ieder om 2 keer de prik te krijgen. Na de 2de prik ben je volledig beschermd, mocht de griep ineens snel verspreidden, en je een griepje krijgt.

Bron
    -Rick(juh)(cool)

Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

I think it is crazy.. All that money that is spend into those vaccines could be used otherwise...
    Because Holland got much of those Vaccines u can be 100% sure that countries that didn't stocked up with it will beg for it.. Could you also post a link to the source of that Article please??
    That would make it more trustworthy

ooww dan hoeven wij niet te vrezen^^

Ik ben gezond xD dus haha xD
    hele gerusstelling n_n

I solemny swear i am up to no good

rick je bent een held xD

Political schreef:
    I think it is crazy.. All that money that is spend into those vaccines could be used otherwise...
    Because Holland got much of those Vaccines u can be 100% sure that countries that didn't stocked up with it will beg for it.. Could you also post a link to the source of that Article please??
    That would make it more trustworthy

De bron staat erin, hier nogmaals: http://www.nu.nl/algemeen/2024842/nederland-koopt-griepvaccins-voor-hele-bevolking.html

De overige vaccins gaan naar andere landen, dus niet zoals jij zegt. ^^

Rickjuh schreef:
    (...)

De bron staat erin, hier nogmaals: http://www.nu.nl/algemeen/2024842/nederland-koopt-griepvaccins-voor-hele-bevolking.html

De overige vaccins gaan naar andere landen, dus niet zoals jij zegt. ^^
    It's basically the same..
    The only difference is the countries didn't begged for it.. Netherlands buy lots of Vaccines to give to other countries??
    Sounds scary..
    and also the link you gave to the source has placed a wrong title for his article it could better have been..

'Netherlands buy Enough vaccines for whole population and shares with Europe'.

Political schreef:
    (...)It's basically the same..
    The only difference is the countries didn't begged for it.. Netherlands buy lots of Vaccines to give to other countries??
    Sounds scary..

Neenee, de vaccins die niet gebruikt worden gaan naar andere landen. Dat is toch netjes van Nederland? En andere landen die ook het vaccin hebben, zullen ook wel andere (arme) landen helpen. :)

Dus je wordt ingeënt, ookal heb je die ziekte niet?
    Ik had het er laatst nog over en vond ook dat we ingeënt moeten worden. :')

-

Rickjuh schreef:
    (...)

Neenee, de vaccins die niet gebruikt worden gaan naar andere landen. Dat is toch netjes van Nederland? En andere landen die ook het vaccin hebben, zullen ook wel andere (arme) landen helpen. :)
    Yes it is very polite. But i think The Netherlands shouldn't hand them out without setting pre-conditions to it.. This could be a very mighty political tool for Holland.
    And yes , i worry allot about the poor countries, there never will be enough vaccines for everyone on the worlds and because most of Africa is poor it would be very dangerous.. Even more dangerous if it mutates with Other viruses like the bird flu.

ILoveHajar schreef:
    Dus je wordt ingeënt, ookal heb je die ziekte niet?
    Ik had het er laatst nog over en vond ook dat we ingeënt moeten worden. :')

Ja het lijkt mij wel handig dat je ingeënt word, voordat je de ziekte krijgt, Ze denken namelijk dat 1/3 van heel nederland het griepje krijgt in het najaar dit jaar. Het is maar een griepje, en omdat het nieuw is, doen ze voorzichtig.

Als ik de mensen die besmet zijn en dood gaan door de normale griep, schrik je erger dan de mexicaanse griep. Haha ^^

Political schreef:
    (...)Yes it is very polite. But i think The Netherlands shouldn't hand them out without setting pre-conditions to it.. This could be a very mighty political tool for Holland.
    And yes , i worry allot about the poor countries, there never will be enough vaccines for everyone on the worlds and because most of Africa is poor it would be very dangerous.. Even more dangerous if it mutates with Other viruses like the bird flu.

You're so right. But the chance that the virus mutates is very little. ^^ But we need to watch out, and wait... O.o

Hmm, ik heb echt de neiging om engels terug te gaan praten zoals je ziet xD

Rickjuh schreef:
    (...)

You're so right. But the chance that the virus mutates is very little. ^^ But we need to watch out, and wait... O.o

Hmm, ik heb echt de neiging om engels terug te gaan praten zoals je ziet xD
    Hahaha, it doesn't bother me at all ;-) if you talk English

waarom zou ik er bang voor zijn"? Ooit gaat het wel over ^^ Of je leeft, of je bent dood XD

[/ik ben nogal raar vandaag^^]

Stop holding me under and let me breathe.