• Hey mensjes..

    ik zit met mezelf in de knoop..
    het zit zo:
    Ik heb een hele goede vriendin, alleen hebben we wel eens ruzie.. maar elke keer als ze bij me blijft logeren ben ik daar vet blij mee. we slapen dan in een 2 persoons bed. als ik snachts een keer wakker wordt en ik zie haar slapen dan heb ik echt de neiging om haar te kussen.. maar ik ben bang dat ze daardoor wakker wordt..
    Op school lopen we (bijna) altijd hand in hand. (eigelijk meer ringvinger-ringvinger) en we knuffelen heel veel. soms zou ik haar wel willen zoenen..
    en soms, als ik een mooi meisje zie denk ik van 'met haar wil ik wel eens zoenen' of 'wat is zij mooi!'

    maar nu lijkt het net alsof het alleen over mijn vriendin gaat..
    ik ben tot nu toe (zover ik weet) alleen op jongens verliefd geweest. ik had afgelopen week wel onofficieel met een jongen maar we (vooral ik) waren nog niet toe aan een relatie.. maar verder heb ik een lange lijst van jongens waar ik verliefd op ben geweest.
    en ik ben nu weer helemaal verliefd op iemand, maar hij is een little bit verwijfd. echt maar een heel klein beetje.

    wat denken jullie van mij?


    ¦

    Radiance schreef:
    Hmm... ik zou het eigenlijk niet weten. Vooral omdat ik er zelf ook nog niet helemaal achter ben, eigenlijk :x.

    Ik denk dat je dzat zelf moet ontdekken, ik heb op mijn twaalfde (Al 4 jaar geleden) ontdekt dat ik bi ben , en dat kwam toen ik verliefd werd op een vriendin. Maar ik ben pas gaan zeggen tegen vrienden van mij twee jaar geleden. Mijn nicht ne broer hadden het gewoon door xD
    Maar je moet jezelf eens op een rustig moment afvragen of je op die vriendin verliefd bent, Je kunt ook tegen je vriendin zeggen wat je voelt enzo als ze blijft slapen , misschien kan ze je helpen met jezelf te zoeken, wat je bent.
    Of je kunt met andere mensen praten over je gevoelens en zij kunnen jou helpen, als je vragen hebt ofzo dan mag je aan mij raad vragen als je dat wilt :) ik zal je proberen helpen want ik weet hoe het voelt om zoiets door te gaan.

    pubertyd,, dat zyn hormonen die op hol slaan,, dat is normaal denk ik, ik heb dat ooiit is ergens gelezen,, dat is in de pubertyt heel normaal zeggn ze dat je aantrekking hebt voor een meisje...praat er anders is over met die vriendin van je? wie weet helpt het...

    xx


    don't be afraid for something you can't see

    nee je hoeft niet persé Bi te zijn. Het kan natuurlijk wel, maar dat kan ik niet vanaf hier achter mijn pc beslissen (: Je hoeft opzich geen Bi te zijn als je iemand van het andere geslacht een best aantrekkelijk persoon vind. Maar als je de neiging hebt om haar te zoenen voel je je dan verliefd (al is het maar heel licht) of is het misschien toch een verborgen gevoel van nieuwsgierigheid? Het kan best zijn dat je een beetje experimenteerd om jezelf te vinden of omdat je nieuwsgierig bent. Je zit per slot van rekening in de pubertijd^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    nah; Heb bijna het zelfde prob. er zit een meisje op me school, jesus! ze is mooi Ö haar lippen zijn echt om in te bijten. en dan denk ik steeds, neen niet zo denken maarja, mijn grote liefde blijft een jongen. Maar, dan heb je, neem nu Bill, ga nu ik wat zeggen waar velen miss boos op me worden; Maar het is gewoon zo. Hij is zo lekker verwijfd, ik vind het gewoon heet hoe mooi zo iemand kan zijn.


    Hij Heeft Mij Gehoord...

    liefje, het zijn je hormonen maar.Als je verlieft wordt op een meisje, dan zou je wel biseksueel kunnen zijn (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ik had precies hetzelfde probleem en weet je ik zou er met iemand over praten en verder hoort het er misschien wel bij maar ik heb 1 tip zeg het niet tegen iemand die zijn mond niet kan houden want daardoor wist de hele school het eerder dan ik zelf ! maarjah ik denk dat ik het toch niet ben want mijn verliefd heid voor dat meisje is al voor bij en ben nu op niemand maarjah hoop dat je uit de knoop komt!

    [ bericht aangepast op 27 juli 2009 - 14:15 ]


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give