• Zat ik deze middag met een vriendin in het park,gewoon wat rond te hangen. Komt er een manneke voorbij,dat amper 10 jaar was,met twee meisjes erbij die ook amper 10 waren. Begon dat ventje zowat "stoer" te doen,of toch iets waardoor hij dacht dat hij 'stoer' over kwam bij die twee meisjes. En ik en mijn vriendin zaten daar echt van: wtf,moet je niet naar huis,of naar de speeltuin? maarja,wat kun je nu tegen een kind van 10 zeggen? Als je iemand voor u hebt dat al 16 ofso is,dan kun je er is goed tegen uit pakken enzo. Maar dat was gewoon een kind van amper 10 jaar Oo" Ik kon er toch moeilijk tegen gaan praten hoe dat ik zal praten als er een ouder iemand voor mij staat Oo

    Screwed schreef:
    (...)
    En nu doe je precies hetzelfde als waarover je die 14-jarige over uitlachte ><'
    En daarom dus: Omdat je iemand van 14 uitlacht omdat ze dronk. Ik bedoel, laat haar. Wat is er zo vreselijk aan om te drinken op je 14e, het scheelt maar 2 jaar met 16 en als je hersenen op je 14e naar de klote kunnen gaan, kunnen ze dat op je 16e ook.

    Ja, dat hoorde het grappige part daaraan te zijn. En misschien lag het aan het feit dat ze ladderzat was en deed alsof ze de wereld rond haar draaide of misschien omdat ze een paar seconden later over een boom viel door haar zattigheid of mss omdat ze een paar uur later weer langs me liep en zei dat we maar eens een eigen stijl moesten gaan zoeken. Of mss lachtte ik haar niet uit, maar die vriend van me?

    ParodyOnLife schreef:
    (...)
    Ja, dat hoorde het grappige part daaraan te zijn. En misschien lag het aan het feit dat ze ladderzat was en deed alsof ze de wereld rond haar draaide of misschien omdat ze een paar seconden later over een boom viel door haar zattigheid of mss omdat ze een paar uur later weer langs me liep en zei dat we maar eens een eigen stijl moesten gaan zoeken. Of mss lachtte ik haar niet uit, maar die vriend van me?

    In je post lach je haar wel degelijk uit, en om haar leeftijd.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    (...)
    In je post lach je haar wel degelijk uit, en om haar leeftijd.

    Nou, blijkbaar dan. Ik zie nergens dat ik haar uitleg en waarom voel je je eigenlijk zo aangevallen daardoor?

    ParodyOnLife schreef:
    (...)
    Nou, blijkbaar dan. Ik zie nergens dat ik haar uitleg en waarom voel je je eigenlijk zo aangevallen daardoor?

    Het is kinda duidelijk uit je bericht te lezen, maar ok. Als jij vind van niet.
    En ik voel me aangevallen omdat ik 14 ben en drink. :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    (...)
    Het is kinda duidelijk uit je bericht te lezen, maar ok. Als jij vind van niet.
    En ik voel me aangevallen omdat ik 14 ben en drink. :')

    Nou dan hoop ik voor je dat je niet zoals haar bent. Nog veel plezier in je verdere leven.

    ParodyOnLife schreef:
    Haha doet me denken aan vorig jaar. Daar was zo'n kind alcohol aan het zuipen, en zegt een dude waar ik bij was: Kijk, dat kind is 13 en ze drinkt gelijk een echte.
    Zegt ze zo: Eum ik ben wel 14 :')

    sjonge, ze worden 'feller' met de jaren. :Y)


    Toen ik in romenie was zag je kinderen
    van 7 t/m 10 jaar die al rookte;X


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ParodyOnLife schreef:
    (...)
    Nou dan hoop ik voor je dat je niet zoals haar bent. Nog veel plezier in je verdere leven.

    Heb ik je iets misdaan ofzo? o.O


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    (...)
    Heb ik je iets misdaan ofzo? o.O

    Eigenlijk niet, ik voelde me gewoon wat aangevallen door je :X Maar ik wil niet dat we hier tot een hele discussie komen want daar heb ik geen zin in :') mijn excuses voor mijn "onbeschofte" gedrag.

    ParodyOnLife schreef:
    (...)
    Eigenlijk niet, ik voelde me gewoon wat aangevallen door je :X Maar ik wil niet dat we hier tot een hele discussie komen want daar heb ik geen zin in :') mijn excuses voor mijn "onbeschofte" gedrag.

    Nja, ik ook door jou dus :')
    Maar ok. Mijn excuses ook dan.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    (...)
    Nja, ik ook door jou dus :')
    Maar ok. Mijn excuses ook dan.

    Goed dat we het daarover eens zijn (:


    van mij krijgen ze nog altijd slaag als ze gemeen tegen me zijn ^^

    of toch tenminste een grote bek terug :Y)
    red de jeugd ^^


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    FREDisonline schreef:
    Ik haat die kinderen die denken dat ze hét zijn.

    wat heb ik jou ooit misdaan dat je me daarom haat (huil)
    nee grapje, die kinderen tegenwoordig worden mij te arrogant. daarom wil ik ook geen stage lopen in groep 8, straks kan ik die kinderen niet aan x'D


    -

    Waarschijnlijk iets wat ie meekrijgt van zn omgeving :']


    "Let them eat cake!"

    doet me denken aan een jongentje uit groep 2 [6 jaar oud dus!!!] die z'n lerares uitschold voor ''rimpelkut''.... like; WAAR THE FUCK LEREN DIE KINDEREN DAT o-O [da's trouwens echt gebeurt, die lerares is de moeder van mijn oppaskindjes]

    Mupslala schreef:
    doet me denken aan een jongentje uit groep 2 [6 jaar oud dus!!!] die z'n lerares uitschold voor ''rimpelkut''.... like; WAAR THE FUCK LEREN DIE KINDEREN DAT o-O [da's trouwens echt gebeurt, die lerares is de moeder van mijn oppaskindjes]



    Scream for mercy!