• Hello,

    Eigenlijk weet ik niet of ik hierover weleens iets op Q geplaatst heb, maar ik heb een hele collectie leren armbandjes met de namen van de main characters unit mijn OP verhalen.
    Normaalgesproken haalde ik deze bij de Efteling, waar ze ze ook voor je graveren. Alleen heb ik inmiddels alle kleurtjes die ze daar hebben wel zo'n beetje. (behalve dingen zoals roze glitter, maar die wil ik niet :')).

    Ik heb inmiddels een eigen graverepen en nu ben ik nog op zoek naar blanco leren bandjes in verschillende kleuren. Dat blijkt iets moeilijker te zijn dan ik eigenlijk dacht. Ik dacht dus even te googelen en het wel te vinden, maar dat was niet het geval.
    Dus hierbij de oproep of iemand toevallig een idee heeft waar ze gekleurde leren bandjes zouden kunnen verkopen. Een beetje een long shot vraag, maar ik wilde het toch even proberen.

    Verder wens ik iedereen trouwens een hele fijne kerst!


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Misschien op AliExpress? Daar verkopen ze ook heel veel stuff voor armbandjes en kettingen, dus misschien ook wel die leren bandjes :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oja, AliExpress is wel een goed idee, daar kan ik nog eens kijken!


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Misschien kijken op Etsy? Daar hebben ze van alles en sommige verkopers customizen. Dus dan kan je waarschijnlijk doorgeven welke kleuren je wel of niet wil.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    Misschien kijken op Etsy? Daar hebben ze van alles en sommige verkopers customizen. Dus dan kan je waarschijnlijk doorgeven welke kleuren je wel of niet wil.
    Oja, dankje voor de tip!


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.