• Zie:
    Als populairdere Quizlet'ers een Quiz promoten op het forum komen er 10 reacties ofzo. Als een minder bekend persoon een quiz promoot word er niet gereageert. -_- (Zelf meegemaakt) En dat suckt.


    I live for the applause, you will die for it.

    Weetje sommige mensen worden ook bekend DOOR hun schrijven. (nerd)

    Ik vind wel dat je gelijk hebt, sommige mensen kunnen heel mooi schrijven. Maar omdat niemand ze kent, worden hun verhalen minder gelezen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Cherished schreef:
    Oh nevermind, sorry hater, ik had niet gezien dat je je naam had verandert. x]
    No longer talking to you.

    vind het niet zo raar dat mensen jou stories niet maken. Of is dat heel gemeen van me.
    Ei deunt kare.

    Ik wil niet veel zeggen hoor maar ik vindt deze reactie niet kunnen :X
    Negeer haar dan gewoon.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Vind ik niet raar.
    Ik bedoel, als er nou een nieuw liedje uitkomt van Lady Gaga en een van iemand die ik niet ken, luister ik toch eerst dat lied van Lady Gaga, omdat ik weet dat ik andere liedjes van haar ook al leuk heb gevonden. Vind het vrij normaal.


    rules don't stop me

    Immortal schreef:
    (...)
    Ik wil niet veel zeggen hoor maar ik vindt deze reactie niet kunnen :X
    Negeer haar dan gewoon.

    Je hebt gelijk.
    Dit hoefde niet Tara ><'


    We'll never be as young as we are tonight

    Immortal schreef:
    (...)
    Ik wil niet veel zeggen hoor maar ik vindt deze reactie niet kunnen :X
    Negeer haar dan gewoon.

    Hm ja misschien wel een beetje erg, maar het is wel een mening.
    En ik word er een beetje ziek van dat in élk topic waar zij komt en ik reageer ze het spontaan niet eens is met mij.
    Jij zou er ook moe van worden. Maargoed neemt niet weg dat het aso is, maar dat wist ik toen ik het schreef. Ik heb niet gescholden, maar er was al eerder een discussie over het niveau van haar quizzen, en aangezien ze een beetje reageerde alsof ze zulke mooie dingen schrijft x]
    Maar oke offtopic.

    Immortal schreef:
    (...)
    Ik wil niet veel zeggen hoor maar ik vindt deze reactie niet kunnen :X
    Negeer haar dan gewoon.

    Ik ben daar best wel mee eens.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Cherished schreef:
    (...)
    Hm ja misschien wel een beetje erg, maar het is wel een mening.
    En ik word er een beetje ziek van dat in élk topic waar zij komt en ik reageer ze het spontaan niet eens is met mij.
    Jij zou er ook moe van worden. Maargoed neemt niet weg dat het aso is, maar dat wist ik toen ik het schreef. Ik heb niet gescholden, maar er was al eerder een discussie over het niveau van haar quizzen, en aangezien ze een beetje reageerde alsof ze zulke mooie dingen schrijft x]
    Maar oke offtopic.

    uhm ik zie haar elke dag...
    En jullie hebben gewoon beiden een sterke mening
    En er zijn gewoon mensen die het nooit eens met elkaar zijn en dat zijn jullie het beste is om elkaar te negeren en elkaar in hun waarde laten.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Even ontopic. Ik kijk meestal naar de mensen die hun serie/story promoten en meestal staat er ook een stukje ook hun serie/story in. Als hun schrijven mij aanstaat, dan lees ik hun verhaal. Vind ik het niets, dan is dat wel duidelijk denk ik.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Cherished schreef:
    (...)
    Hm ja misschien wel een beetje erg, maar het is wel een mening.
    En ik word er een beetje ziek van dat in élk topic waar zij komt en ik reageer ze het spontaan niet eens is met mij.
    Jij zou er ook moe van worden. Maargoed neemt niet weg dat het aso is, maar dat wist ik toen ik het schreef. Ik heb niet gescholden, maar er was al eerder een discussie over het niveau van haar quizzen, en aangezien ze een beetje reageerde alsof ze zulke mooie dingen schrijft x]
    Maar oke offtopic.

    Nee Tara, jij hebt het gewoon hoog in je bol. --'


    We'll never be as young as we are tonight

    Alice schreef:
    (...)
    Nee Tara, jij hebt het gewoon hoog in je bol. --'

    :') Als je dat vind. Maar ontopic? once again.

    SleepingSun schreef:
    (...)
    dat is niet waar het zit in onze natuur om nieuwe dingen uit teproberen dus ook nieuwe serie's of ztories. en het is geen gelul als jij niks kan aan nemen is dat jouw probleem
    HAHAHAHAHAHA HAAR PROBLEEM? Wie zeikt hier nou over dat mensen iets nieuws moeten proberen, omdat dat natuurlijk is.

    Is waar!


    Never run out of reasons to smile...

    Alice schreef:
    (...)
    Nee Tara, jij hebt het gewoon hoog in je bol. --'

    haha.
    bol.
    ontopic: het heet naamsbekendheid. Zo werkt de wereld nu eenmaal. Je bekijkt iets eerder omdat je het herkent.


    BAM!

    Cherished schreef:
    (...)
    :') Als je dat vind. Maar ontopic? once again.

    Ik ben waarschijnlijk niet de enige die dat vind. Maar wel de enigste die het zegt ><'


    We'll never be as young as we are tonight