• Hallo,

    Ik hoop even snel hulp te kunnen krijgen wat back up betreft met itunes. Het camera van mijn telefoon is kapot (heb hem laten vallen) en morgen mag ik hem laten brengen voor mogelijke reparatie. Probleem is echter dat ik paar dagen geleden ben gegaan en mij werd gevraagd om back up te maken van mijn telefoon. Ik denk voor het geval ze alles weg moeten doen in het reparatie ervan.

    Het meneer zei letterlijk: ga naar itunes > account > back up
    Maar toen ik naar itunes ging, was die optie er niet. Ik heb echt van alles gedaan: itunes op pc naar het nieuwste versie geupdate, mobiel ook. Maar niks.

    Hoe in hemelsnaam maak je back up met itunes? Back up met iCloud via gmail account heb ik al gemaakt (tenminste, ik hoop dat het goed is gedaan)
    Ik ben echt te lui voor al mijn favo foto's te mailen naar mezelf zodat ik hun niet kwijt raak + al mijn contacten opschrijven.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2017 - 23:40 ]


    -

    Ah, ik snapte ITunes ook nooit en ben inmiddels overgestapt naar Android, dus kan je niet helpen helaas :/ Hopelijk iemand anders wel!


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik zou eerst even checken van wanneer je laatste reservekopie dateert, want in de meeste gevallen doet hij het automatisch. Misschien kan je ook even je cloud checken om te zien wat daar opstaat via internet. ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque