• en die hem is mijn lieve broer.

    like :
    zo'n dik irritant lelijk ''ziemijzoemozijn'' kind vind mijn broer blijkbaar leuk. en die vriendinnen of zij zijn achter ons telefoonnummer gekomen en zij bellen ons nu de hele tijd. en ik ben echt fcking pissed op die meisjes want mijn broer vind dit echt niet leuk. en mijn broer kent ze niet en zou er nooit wat van zeggen aangezien hij heel verlegen is. en dus ga ik als ik die wijven zie ze echt aanspreken want dit vind ik niet normaal. ze bellen iets van 5 x op een dag ofzo o.o x_x
    iemand ideetjes hoe ik ze het kan zeggen zonder ze te gaan wurgen wat wel mijn plan is.


    We can only learn to love by loving.

    Gewoon zeggen dat je broer verhuist is :Y)
    Of dat je ze met een bazooka zal vermoorden als ze weer eens bellen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    In je hoofd steeds tot 10 tellen? x]
    En aan "vredige" dingen denken xd

    Trek de stekker van de telefoon eruit?
    Anyway, wij hebben een functie op de telefoon waarmee we bepaalde nummers kunnen blokkeren, dan komen die telefoontjes gewoon niet meer door.


    Bored.

    xMAGNIFICENT schreef:
    In je hoofd steeds tot 10 tellen? x]
    En aan "vredige" dingen denken xd


    werkt niet bij mij word ik alleen maar bozer van

    & rose
    ik ben voor jou aanpak met die bazooka.


    We can only learn to love by loving.

    Cristine schreef:
    Trek de stekker van de telefoon eruit?
    Anyway, wij hebben een functie op de telefoon waarmee we bepaalde nummers kunnen blokkeren, dan komen die telefoontjes gewoon niet meer door.


    ik wil dat ook.

    ik heb al degene gevonden die belt,ze stuurt mijn broer ook ebrichten op hyves

    zal ik haar dit krabbelen :
    Jonge ben jij diegene die mijn broer de hele tijd belt ? flikker asjeblieft op dan wantm ijn broer heeft echt geen zin in die hele kirsten.

    ?


    We can only learn to love by loving.

    @ nicol
    Nu moet je alleen nog wel aan een bazooka komen.
    -Gaat inbreken bij de terroristen- En ja, stuur dat naar d'r toe op hyves. :X


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    De telefoon gelijk aan een ouder geven?
    Mijn oma werd lange tijd elke zondagochtend om 8 uur gebeld door ene gerard, maar hij moet mijn familie kennen want hij heeft mn moeder en tante ook lastiggevallen. Maar iig, toen gaf ze de telefoon een keer aan mn opa en belde hij nooit meer.


    -

    Fighter schreef:
    (...)

    ik wil dat ook.

    ik heb al degene gevonden die belt,ze stuurt mijn broer ook ebrichten op hyves

    zal ik haar dit krabbelen :
    Jonge ben jij diegene die mijn broer de hele tijd belt ? flikker asjeblieft op dan wantm ijn broer heeft echt geen zin in die hele kirsten.

    ?


    Hmm.. als ik jou was zou ik niet laten merken aan ze dat je het irritant vindt, dat willen ze juist.
    Hebben jullie geen nummerherkenning dan? Zodat jullie niet opnemen als zij bellen?


    -

    ik heb lekker dit gestuurd :
    Jonge ben jij diegene die mijn broer de hele tijd belt ? flikker asjeblieft op dan wantm ijn broer heeft echt geen zin in die hele kirsten. hij kent haar niet en hij hoeft haar niet. en HOE KOM JE FCKING AAN ONS NUMMER ?!

    mijn broer was het met me eens =3

    @Esmée
    ik probeer hetzelf eerst ff te doen,dan mijn vriendinne en dan mijn ouders.


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    ik heb lekker dit gestuurd :
    Jonge ben jij diegene die mijn broer de hele tijd belt ? flikker asjeblieft op dan wantm ijn broer heeft echt geen zin in die hele kirsten. hij kent haar niet en hij hoeft haar niet. en HOE KOM JE FCKING AAN ONS NUMMER ?!

    mijn broer was het met me eens =3

    @Esmée
    ik probeer hetzelf eerst ff te doen,dan mijn vriendinne en dan mijn ouders.


    Oké. Nou ja, ik snap hoe irritant dat is. :x


    -

    ILoveHajar schreef:
    (...)

    Hebben jullie geen nummerherkenning dan? Zodat jullie niet opnemen als zij bellen?


    hebben we wel maar de telefoon/mobiel waarmee ze bellen staat op anoniem. en volgens mij bellen ze ook de hele dag door maar als ik of mijn ouders opnemen hangen ze op.. ;x


    We can only learn to love by loving.

    Cristine schreef:
    Trek de stekker van de telefoon eruit?
    Anyway, wij hebben een functie op de telefoon waarmee we bepaalde nummers kunnen blokkeren, dan komen die telefoontjes gewoon niet meer door.

    Dat zou ik toch maar niet doen. Dan mis je misschien belangrijke telefoontjes als je gewoon de stekker er uit trekt.
    Maar wat houdt je tegen om ze eens goed te zeggen waar het op staat als ze nog eens bellen?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Fighter schreef:
    (...)

    hebben we wel maar de telefoon/mobiel waarmee ze bellen staat op anoniem. en volgens mij bellen ze ook de hele dag door maar als ik of mijn ouders opnemen hangen ze op.. ;x

    Azo, nou wanneer je broer oppakt, kan hij dan niet direct de telefoon aan jou geven zodat jij het eens goed kan zeggen?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Gaan schelden in de telefoon? Er heel snel heenrennen als ze weer bellen, en gelijk gaan tieren. Zullen ze vast van schrikken. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ohja, en op Hyves kun je die meisjes blokkeren hoor met een blokkeer knop, toch?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.