• Hoihoi mede-Quizletters,

    Na aanleiding van een reactie op mijn reactie (snap je m nog) in het LJH-topic besloot ik een suggestie-topic aan te maken. Mij valt het namelijk op dat de columns best wel verstopt staan. Ik moet mezelf er echt aan herinneren om eens in de zoveel tijd er even doorheen te scrollen. Voordat ik columnist werd keek ik helemaal niet naar de columns, ik vergat ze gewoon. Nu ik zelf columnist ben klik ik ze wat vaker aan, maar dat is vooral omdat ik ze zelf ook schrijf.
    Nu vroeg ik me af: kunnen we de columns niet iets opvallender maken? Geen idee op welke manier though, ze worden namelijk wel in de nieuwsbrief genoemd en dat is ook al wel een manier van promoten. Maar verder heb ik niet het gevoel dat ze heel vaak worden gelezen, hoewel er best een hoop "officiële" columnisten zijn. Misschien kunnen we brainstormen over een manier waarop we de columns er iets meer uit laten springen. Verder lijkt het me ook wel een leuk idee dat iedereen daar columns kan plaatsen, in plaats van alleen de columnisten van Q.

    Dus, hebben jullie hier ideeën over?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Goed idee! Ik vind het erg leuk om columns te lezen, maar ik vergeet het elke keer weer.
    Misschien in plaats van onder 'Overig' er een apart dingetje voor te maken op die balk (met Home | Profiel | Creaties | Fav | ....)?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Dit vind ik een goed idee, eigenlijk zou 'Columns' ook in de balk moeten komen, net als 'Lijstjes' en 'stories'


    You were born original, don't die as a copy.

    Daar ben ik het zeker mee eens. Als ik columns wil lezen moet ik echt zoeken, dus het zou inderdaad wel een verbetering zijn mochten ze meer opvallen. Het tweede lijkt me ook een goed idee; dan krijgen we nog meer soorten columns dan we al hebben en misschien is dat ook een manier om columns meer onder de aandacht te brengen.


    26 - 02 - '16

    SPECS schreef:
    Dit vind ik een goed idee, eigenlijk zou 'Columns' ook in de balk moeten komen, net als 'Lijstjes' en 'stories'

    Maar die balk is al zo vol. =(

    Ik ben wel heel benieuwd welke andere ideeën hieruit komen, want ik denk dat we achter de schermen voorlopig ook niets weten wat we eraan zouden kunnen doen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Maar die balk is al zo vol. =(

    Ik ben wel heel benieuwd welke andere ideeën hieruit komen, want ik denk dat we achter de schermen voorlopig ook niets weten wat we eraan zouden kunnen doen.


    Maar de favorieten (fav) kunnen toch ook onder het kopje profiel? Of zeg ik nu wat raars.


    26 - 02 - '16

    Misschien meer functies bij columns, kudo's kunnen geven, aan favorieten kunnen toevoegen, of een aantal sterren kunnen geven? En als je naar crew gaat, zie ik alle functies behalve columnist, terwijl er wel gezegd wordt dat hun een deel van de Qrew zijn. Misschien kunnen zij daar ook wel tussenstaan?

    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 17:26 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Troll schreef:
    (...)

    Maar de favorieten (fav) kunnen toch ook onder het kopje profiel? Of zeg ik nu wat raars.

    Totaal niet zelfs!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    doggo schreef:
    Misschien meer functies bij columns, kudo's kunnen geven, aan favorieten kunnen toevoegen, of een aantal sterren kunnen geven? En als je naar crew gaat, zie ik alle functies behalve columnist, terwijl er wel gezegd wordt dat hun een deel van de Qrew zijn. Misschien kunnen zij daar ook wel tussenstaan?

    Columnisten maken geen deel uit van de crew. Daarom hebben ze ook geen kleurtje. Het is eerder een 'voorrecht', of hoe moet ik het verwoorden? =)

    Wel leuke ideetjes. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Columnisten maken geen deel uit van de crew. Daarom hebben ze ook geen kleurtje. Het is eerder een 'voorrecht', of hoe moet ik het verwoorden? =)

    Wel leuke ideetjes. ^^

    Ooh sorry :c Ik had het wel eens gelezen


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hmm, misschien kunnen de columns door iedereen geschreven worden, zodat het iets voor heel Q wordt, maar staan de columns van de columnisten apart bovenaan? Dan heeft het ook meer zin om de columns meer opvallend te maken.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Scandal schreef:
    (...)
    Totaal niet zelfs!


    Mee eens, favorieten verplaatsen en Columns erbij!:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Scandal schreef:
    (...)
    Totaal niet zelfs!


    Awesome ;3


    26 - 02 - '16

    Er is trouwens een ding wat ik een beetje apart vind. Dat is namelijk dat we een kopje hebben met 'creaties' en daarna nog losse kopjes voor iedere creatie. Ben ik de enige die dit apart vindt? Als het niet anders kan, begrijp ik dat, maar ik vind het gewoon een beetje - hoe zeg ik dat - dubbelop(?)


    26 - 02 - '16

    Troll schreef:
    Er is trouwens een ding wat ik een beetje apart vind. Dat is namelijk dat we een kopje hebben met 'creaties' en daarna nog losse kopjes voor iedere creatie. Ben ik de enige die dit apart vindt? Als het niet anders kan, begrijp ik dat, maar ik vind het gewoon een beetje - hoe zeg ik dat - dubbelop(?)


    Nu je het zegt...nooit zo over nagedacht :')


    You were born original, don't die as a copy.

    5 van de 11 dingen die in da tabblad staan, staan inderdaad dubbel, maar ik vind dat overzichtje wel gemakkelijk.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury