• Ik doe tweetalig VWO. En in de vijfde moeten wij dus verplicht een Engelstalige stage in het buitenland doen van ong. 3 weken. Hoe vet is dat ;D
    Wie moet nog meer zoiets doen? ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik mag in mijn 3/4de leerjaar een buitenlandse stage naar eigen keus doen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    das vet :Y)
    nee ik mag dat niet..... maar ik mocht wel dit jaar in carré dansen, dat was ook echt heel vet! :Y)
    [/niet dat dat hier wat mee te maken heeft, maar goed... ik wilde dat even melden :'D]

    Wij doen geen stages. ><

    Bluh schreef:
    Ik mag in mijn 3/4de leerjaar een buitenlandse stage naar eigen keus doen.
    Ook leuk n.n


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    (...)Ook leuk n.n

    Daarmee bedoel ik wel eigen keus in land, maar het moet wel met verpleging/verzorging/gezondheid te maken hebben.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik weet nu al waar ik volgend jaar stage wil gaan doen. :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    fun (: wij hebben alleen uitwisselingen met Wallonië in het 4de en in het 5de soms Italië maar dit jaar Tsjechië ...

    Ik mocht ook stage lopen in het buitenland voor een half jaar, maar omdat ik slecht ben in talen, heb ik daar niet voor gekozen.


    Think before you act.

    Niet zo'n stage :Y)
    Maar ik moet wel stage doen, voor dit jaar is het afgelopen, en ik heb stiekem een traantje moeten pinken toen ik vrijdag de deur uitging, wetend dat ik niet meer terug ging komen..


    Your Butt is Mine!

    Breathless schreef:
    fun (: wij hebben alleen uitwisselingen met Wallonië in het 4de en in het 5de soms Italië maar dit jaar Tsjechië ...
    Ik heb vorige week ook net een uitwisseling gehad met Duitsland en vorig jaar gingen we naar Engeland, volgend jaar naar Straatsburg. Zoals het er nu uitziet, zullen we elk jaar naa rhet buitenland gaan ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.