• oe vet man! ik zit nu op quizlet via mijn mobiel/ mini pc. ben ik de eerste of zijn er meer mensen online of online geweest vanaf hun mobiel? het ziet er vanaf een mobiel echt vet weird uit :p maar he is wel lache. ik wil het alemaal wel eens weten. btw het is gratis. draadloos internet he ;)


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    vet ^^

    echt he? als je WIFI op je mobiel heb en een draadloos netwerk lukt het wel. wat voor mobiel heb jij? draait er windows mobile op of symbian? als dat zo is heb je een grote kans dat je WIFI hebt. de mijne draait toevallig op windows. maar dat mag ook wel voor meer dan 800 euro nieuw. hij is nu al 2 jaar oud en ik was 150 euro kwijt. moest alleen ff nieuwe accu in ;) typ maar eens bij google afbeeldingen SPV E650 in.. heb ook nog een Nokia E65 liggen. die moet dat ook kunnen maar dat is me helas niet gelukt. owjah en hier zit ook echt een toetsenbord op. net zo als op een pc


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    ik ben ook al een paar keer online geweest met m'n gsm x) maar vind het niet zo handig :P m'n scherm is dan een pak kleiner da de computer dan moet ik steeds naar beneden scrolln xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik kom meer online met mijn iPod touche xD ik kan Q touche ^^


    Your Butt is Mine!

    SHAKExSKITT schreef:
    ik kom meer online met mijn iPod touche xD ik kan Q touche ^^

    zit je nu ook online op je I-pod?xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    (...)
    zit je nu ook online op je I-pod?xD
    Xx
    Jaa xD valt het op? Ik weet het ik kan nog niet echt op dat toesebord werken.


    Your Butt is Mine!

    Volgens mij kost het bij mij geld ?


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik kan het ook maar dan ben ik vrij snel door mn beltegoed heen...


    BAM!

    Yup, ik doe het al maanden. Op mn blackberry. Gewoon als ik in de trein of tram zit. Het is van me werk dus gratis ^^


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    jep op me mobiel LG Chocolat Pink. alleen het is wel duur :X

    nee nog nooit eigenlijk. geen idee hoe dat op mijn oude ding allemaal werkt. ôo


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mijn gsm is al 6 jaar, tuurlijk dat ik dat niet kan^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Heb ik ook al een paar keer gedaan. Maar het is niet zo handig want je moet zoveel scrollen...


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together

    deed ik eergisteren avond ook nog :')


    Some people make the world special just by being in it

    Ik had gister naar Enchant een bericht op mn mobiel gestuurd, en zit erg vaak erop.
    Logisch, ik heb de G1, met een toetsenbord, is vet handig. (:


    -