• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 15:04 ]

    Jezus, ik vraag gewoon of donderdag een halve of een hele schooldag is, je hoeft niet zo geïrriteerd "buuhh" terug te appen. Leuke vrienden heb ik. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Die film lijkt mij zo gaaf, ik kan niet wachten tot vanavond.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gardenzio schreef:
    Die film lijkt mij zo gaaf, ik kan niet wachten tot vanavond.


    Welke film? :3


    26 - 02 - '16

    Ik zou aan school moeten werken, maar meh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alle kindjes vriendjes.

    Uhh, ik zou die zin kunnen vermoorden.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Broodje kroket. Yumm! c:

    En nu eerst hollen naar de wc. Aaah! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gardenzio schreef:
    Die film lijkt mij zo gaaf, ik kan niet wachten tot vanavond.


    Welke?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw... wil je net je aanmelden voor dat topic, worden er allemaal herinneringen opgerakeld in dat topic. Nou sorry, maar dan ga ik daar dus echt niet heen. Pfft. (cat) ik dacht dat we dat achter ons zouden laten ik heb er genoeg gezeur over gehad en genoeg nachtmerries van gekregen. Ugh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    Wauw... wil je net je aanmelden voor dat topic, worden er allemaal herinneringen opgerakeld in dat topic. Nou sorry, maar dan ga ik daar dus echt niet heen. Pfft. (cat) ik dacht dat we dat achter ons zouden laten ik heb er genoeg gezeur over gehad en genoeg nachtmerries van gekregen. Ugh.


    Ik heb zo het gevoel dat je The Nightclub bedoelt.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    (...)

    Ik heb zo het gevoel dat je The Nightclub bedoelt.


    Ja die bedoel ik :l
    Ik stond echt op het punt me aan te melden, maar nu daar herinneringen opgerakeld worden bedenk ik me. Ik wil er niet aan herinnerd worden, helemaal niet aan dat topic waar al die mensen zaten en sommige mensen zelf. Misschien dat ik later besluit om er bij te komen, maar nu stel ik het nog even uit...

    Ik wil niemand beledigen hoor, maar ik voel me nu even kut dat ik dan net op dat moment binnen kom stappen en al die topics aantref in dat topic.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 15:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    GrumpyCat schreef:
    (...)
    Welke film? :3


    JasperJordan schreef:
    (...)
    Welke?

    Stonehearst Asylum.
    Nu heb ik zin in een ORPG erover. Geen RPG, want mensen reageerden niet meer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Ja die bedoel ik :l
    Ik stond echt op het punt me aan te melden, maar nu daar herinneringen opgerakeld worden bedenk ik me. Ik wil er niet aan herinnerd worden, helemaal niet aan dat topic waar al die mensen zaten en sommige mensen zelf. Misschien dat ik later besluit om er bij te komen, maar nu stel ik het nog even uit...

    Ik wil niemand beledigen hoor, maar ik voel me nu even kut dat ik dan net op dat moment binnen kom stappen en al die topics aantref in dat topic.


    Jup, dat is idd wat je noemt een slechte timing.:/


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Jup, dat is idd wat je noemt een slechte timing.:/


    Ja, een hele slechte timing, hahah. Al snap ik niet waarom deze dingen zo ineens naar boven worden gehaald. Dit is zowat een half jaar geleden en was door iedereen weggestopt. Ik ben bang dat er straks weer dingen gaan escaleren of zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Ja die bedoel ik :l
    Ik stond echt op het punt me aan te melden, maar nu daar herinneringen opgerakeld worden bedenk ik me. Ik wil er niet aan herinnerd worden, helemaal niet aan dat topic waar al die mensen zaten en sommige mensen zelf. Misschien dat ik later besluit om er bij te komen, maar nu stel ik het nog even uit...

    Ik wil niemand beledigen hoor, maar ik voel me nu even kut dat ik dan net op dat moment binnen kom stappen en al die topics aantref in dat topic.


    Het was ten eerste niet aanvallend naar jou toe bedoelt. (: Ik vroeg wat er gebeurt was met Het Kletscafé, waarom het zo abdrupt gestopt was.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    (...)

    Het was ten eerste niet aanvallend naar jou toe bedoelt. (: Ik vroeg wat er gebeurt was met Het Kletscafé, waarom het zo abdrupt gestopt was.


    Nee, nee dat weet ik! Je hoeft je niet te verontschuldigen. Mijn timing is gewoon zo slecht en ik weet dat 't niet aanvallend naar mij bedoeld was, maar het is gewoon even een beetje 'complicated', snap je.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.