• Want elke keer dat ze buiten gaat komt ze zwanger terug,en telkens van een ander ö nu is ze terug zwanger, voor de 2e keer in 3/4 maand ö

    omg XD
    wat n hoer :W
    leer ze is maniere joh!ö


    Imperfection Is Beautiful

    WHAHA xD Die titel alleen al :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Mijn kat is een mannelijke trut!
    Ik zou best wel kittens willen eig. :X


    Let the Night embrace you

    thah. mijn kat is al voor de 4de keer zwanger en het is denk ik iedere keer van de zelfde kat, want het zijn bijna altijd pikzwarte katjes. ^^


    It even took me by surprise

    Kryptonite schreef:
    thah. mijn kat is al voor de 4de keer zwanger en het is denk ik iedere keer van de zelfde kat, want het zijn bijna altijd pikzwarte katjes. ^^

    Oooh,dees is ook de 5e keer dat ze al zwanger is ofso :') maar serieus,elke keer dat ze naar buiten gaat komt ze vol terug ö' En 2 keer op 3/4 maand vind ik persies zo...veel,of snel,niet?

    kan gezellig wezen. miss moet je castreren?


    Love is the movement <3

    Awn, toch lief? Zo kleine rondkruipende, waar je bijna op gaat staan, dingetjes in huis? n.n
    Mijn kat is ooit één keer zwanger geweest, een tweede keer hoeft niet, want het hoorde er vier te zijn, twee er van hebben het overleefd.
    -was iets mis of zo-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    JonasPower schreef:
    kan gezellig wezen. miss moet je castreren?


    Sterelliseren. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Geniaaal. (krul)

    Wacht even.. hoe lang zijn katten zwanger? xD


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik zou dr laten steriliseren, er zijn al teveel katten en zo komen er teveel in t asiel terecht, en die worden vervolgens niet opgehaald omdat mensen katjes halen bij anderen mensen die een nestje hebben, vervolgens worden de katten in het asiel afgemaakt.
    Maargoed, een nestje blijft leuk.:]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Je kat vind het 'spel' gewoon zalig. ^^
    Dus nu is ze verslaafd en speelt ze heel veel, maar telkens met iemand anders. Ö


    You'll never dream alone. <3

    LALALALALA schreef:
    Ik zou dr laten steriliseren, er zijn al teveel katten en zo komen er teveel in t asiel terecht, en die worden vervolgens niet opgehaald omdat mensen katjes halen bij anderen mensen die een nestje hebben, vervolgens worden de katten in het asiel afgemaakt.
    Maargoed, een nestje blijft leuk.:]

    Mijn vader wilt ze niet laten steriliseren. Doordat hij er over denkt van dat je het laat doen,moet je betalen,en dat ze voor het zelfde geld de dag erna nog overeden word en dood is,en het weggesmeten geld is. [logica van mijn vader ><] maar mijn moeder gaat haar de pil geven :'D

    ooit gehoord van laten sterriliseren ofzo?


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    gun dat beest ook dur pleziertje joh. (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.