• Op zich vind ik mijn klas best wel chill, ken ook al een paar mensjes enzo. Vandaag hebben we de schoolfoto gemaakt ^^ en dingentjes besproken. Maar nou gaan we morgen survivalen in een polder --' x]. En hoe was jullie 1e school dag?

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 13:23 ]

    Ik moet nog niet naar school:X


    I Got My Party Tonight<33

    LollyTJES schreef:
    Ik moet nog niet naar school:X

    Chill :]

    Confused schreef:
    (...)
    Chill :]

    Ghehe maar de eerste schooldag word leuk denk ik want dan ga ik iemand slaan die ik niet aardig vind en die mij verveelt:Y)


    I Got My Party Tonight<33

    LollyTJES schreef:
    (...)
    Ghehe maar de eerste schooldag word leuk denk ik want dan ga ik iemand slaan die ik niet aardig vind en die mij verveelt:Y)


    Je mag niet slaan (N) maja mag ik mee doen (baby) grapjee,mijn schooldag word denk ik wel leuk zit nog met zelfde kinderen in de klas en er komen nog andere bij maja,hoef volgende week pas


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xBabyxFacex schreef:
    (...)

    Je mag niet slaan (N) maja mag ik mee doen (baby) grapjee,mijn schooldag word denk ik wel leuk zit nog met zelfde kinderen in de klas en er komen nog andere bij maja,hoef volgende week pas

    Jawel ik mag wel slaan en ik moet hem nog vloeren omdat hij mij uitscheld en aan mijn hatren trekt en ik hem haat en hij kut is.:X


    I Got My Party Tonight<33

    LollyTJES schreef:
    (...)
    Jawel ik mag wel slaan en ik moet hem nog vloeren omdat hij mij uitscheld en aan mijn hatren trekt en ik hem haat en hij kut is.:X


    omdat jij het bent mag jij voor 1 x slaan xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik hoef nog niet naar school (hoera)

    xBabyxFacex schreef:
    (...)

    omdat jij het bent mag jij voor 1 x slaan xD

    Jeej hij is eigelijk ook al blauw van voor de zomervakantie ghehehe ik ben te lief:Y)


    I Got My Party Tonight<33

    Die staat gelukkig nog een beetje van me af :'D

    LollyTJES schreef:
    Ik moet nog niet naar school:X


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    LollyTJES schreef:
    (...)
    Jeej hij is eigelijk ook al blauw van voor de zomervakantie ghehehe ik ben te lief:Y)


    Klopt!maar lieve mensen mogen ook een keer slaan!


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xBabyxFacex schreef:
    (...)

    Klopt!maar lieve mensen mogen ook een keer slaan!

    Ghehe hij is nu zo'n beetje bang voor mij


    I Got My Party Tonight<33

    nog geen school : D

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 13:49 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Goed allez onze klas is in 2gesplitst en wr zitte maar me 8 in de klas 6meisjes & 2jongens maja voor sommige vakken zite we samen me tw dus we zien wel :) x

    mijn eerste scholdag woord crap O_0 omdat ik dus met de zelfde kut mensjes in de klas zit als vorg jaar omg dat suckt zwaar hard


    I'm your biggest night mare