• Mensen,
    kun je vrienden worden met mensen die je alleen kent van internet?
    Is het normaal om telefoonnummers te geven aan mensen die je alleen van internet kent?

    Want ik ken een meisje, die zit op 1 of andere vage site. En die heeft echt zooo veel internet vrienden, en als ze dan met haar echte vrienden is, praat ze heel veel over haar internet vrienden.

    Ik vin dhet een beetje stom zegmaar.
    Er is niks mis mee vrienden te worden met mensen die
    je van internet kent, maar sommige mensen draven een beetje door.

    En daar kun je je echte vrienden best pijn mee doen..

    En ik spreek niet aleen maar voor mezelf..


    AAP

    ik heb iemand leren kennen van netlog , en ik ben daar ook echt goed bevriend mee , het is een jongen , hij woont best ver , maar op msn praten we veel en we bellen elkaar regelmatig enzo. dus maar ja je hebt idd mensen die erin overdrijven..hier op quizlet heb ik ook iemand waarmee ik super mee overeen kom enzo , ookal heb ik die nog nooit gezien.
    maar zoals jij het zegt is het wel overdreven .. zo zou ik het ook niet graag hebben


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Nouja ja ik heb internet vrienden, en heb mijn telefoonnummer ook gegeven..

    Maar daar heb ik zo mijn redenen wel voor.
    Het is gewoon zo dat je iets veel sneller verteld tegen iemand die je niet kent echt zeg maar.. dat is veel makkelijker.

    www.ikschrijfnetietsbelachlijksop.nl


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    het is niet echt raar maar je moet wel goed opassen!
    je weet nooit tegen wie je echt praat...vertrouw dus gwn niemand alleen als je diegene al door de cam heb geien en echt hebt gesproken xD


    don't Worry...Be gay.

    tja,, op dit moment heb ik ook meer internet vrienden,, want ik heb ruzie met mijn bf-jes :(... Maar ik heb dus al geen cam... en ik zal ook niet zo snel een telefoon-nummer doorgeven...alleen als ik haar écht vertrouw...

    het is niet echt raar maar je moet wel goed opassen!
    je weet nooit tegen wie je echt praat...vertrouw dus gwn niemand alleen als je diegene al door de cam heb geien en echt hebt gesproken xD

    Mee eens.En op sites als quizlet vind je niet gauw pedo's ofzo,Maar op chatsites heel goed oppassen!


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik heb via netlog een super goeie vriend gemaakt! Ik kan alles tegen hem zeggen als ik met een probleem ofzo zit. Ik ben blij dat ik hem heb leren kenne !


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ja, oke..
    Maar ik vind het niet normaal dat je bij je ECHTE vrienden in rl zoveel over je internet vrienden praat..
    En ik vind het echt niet leuk als mijn vriendin het daar de heletijd overheeft..:S


    AAP

    Ik vertrouw NIEMAND.
    hoe raar het ook linkt
    In RL of op Internet...Ik vertrouw gwn niemand
    Niet liegen ,en vertrouw niemand.. dat zegt mijn vsader altijd..eerst d8 ik *ja doei* maar sommige mensen hebben gwn zulke erge dingen gweflikt! ik DURF gwn niemand meer te vertrouwen..ik wil niet nog een keer een faker in me leven hebben.


    don't Worry...Be gay.

    Ik vertrouw alleen hele goede vriendn en mn moeder.


    AAP

    woei.
    ik ben het met astrid -> pipilangkous eens. (:
    want het is wel kut zeg maar als je vriendin opeens het alleen maar over het 'melig' zijn met internet vrienden heeft en niet meer over 'jullie' vriendschap. dat kan namelijk heel lullig overkomen, dat de internet vrienden misschien wel belangrijker zijn. ;o en ik vind het ook niet echt heel normaal als je telefoonnummers uitdeeld bij mensen die je zeg maar alleen van internet kent. want je hebt soms mensen die zich heel aardig voor doen maar in het echt zon hele enge kerol blijkt te zijn. (is natuurlijk niet in alle gevallen zo. maar het kan ;p) dus ik vind het wel een beetje raar zeg maar..

    (...)
    Mee eens.En op sites als quizlet vind je niet gauw pedo's ofzo,Maar op chatsites heel goed oppassen!

    voor die billyy wel!:O


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    ja xD


    don't Worry...Be gay.

    woei.
    ik ben het met astrid -> pipilangkous eens. (:
    want het is wel kut zeg maar als je vriendin opeens het alleen maar over het 'melig' zijn met internet vrienden heeft en niet meer over 'jullie' vriendschap. dat kan namelijk heel lullig overkomen, dat de internet vrienden misschien wel belangrijker zijn. ;o en ik vind het ook niet echt heel normaal als je telefoonnummers uitdeeld bij mensen die je zeg maar alleen van internet kent. want je hebt soms mensen die zich heel aardig voor doen maar in het echt zon hele enge kerol blijkt te zijn. (is natuurlijk niet in alle gevallen zo. maar het kan ;p) dus ik vind het wel een beetje raar zeg maar..


    Ja liefkind.
    Jij snapt me. =D
    (H)


    AAP

    hihi. (:

    (H)(H)(H)(H)(H)
    La la la la loveeeeU!!(H)


    AAP