• Sorry als hier al een topic over is!

    Maar het leek me leuk om hier grappige/gekke dingen te posten,

    Ik ging bijvoorbeeld vaak voordat ik ging slapen mijn hele lichaam bedanken ;D
    "Dankje hart, zonder jouw had ik hier nu niet gezeten, en bedankt hersenen..."

    Hahahah dat deed ik serieus.
    Ook weleens zoiets geks gedaan?

    [ bericht aangepast op 9 feb 2011 - 13:22 ]


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Hm, ik draaide altijd mijn knuffels om omdat ik altijd vond dat ze eng nar me keken als ik in bed lag x)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Uh, als ik iets ga doen dan moet het op een 'heel' tijdstip zijn. Acht uur, vijf over acht, tien over acht, kwart over acht, zo dus. Dat heb ik nu nog steeds. En als ik dan te laat ben en het is bijvoorbeeld 1 over 8, dan moet ik 4 minuten wachten voordat ik mag gaan doen wat ik zou gaan doen.
    Hoe weird is dat? En irritant, trouwens. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hahahah sorry, maar het lijkt me er zo schattig uitzien, zo'n klein kindje dat dr hart gaat bedanken.
    Em, vroeger hadden mn broertje en ik een eigen liedje verzonnen. Ik durf het niet eens meer in mn hoofd te halen, zó gênant. Dan liepen we met onze konijnen knuffels te dansen en dan dat nummer te zingen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik maakte ook altijd grapjes, die helemaal niet leuk waren en dan lag ik zelf he-le-maal dubbel... maar dat doe ik eigenlijk nog steeds x)

    En ik had het oude mobieltje van mijn zus gekregen toen ik 8 jaar was (kapot, hij ging niet meer aan) toen gingen we op een terras zitten en ik ging allemaal smsjes sturen. Nouja, niet echt dus :'D

    [ bericht aangepast op 9 feb 2011 - 13:37 ]


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Al mijn knuffels -en dat waren er veel- op mijn bed zetten, ik wou ze allemaal bij mij. :9~


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Animale schreef:
    Al mijn knuffels -en dat waren er veel- op mijn bed zetten, ik wou ze allemaal bij mij. :9~


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    voordat ik ging slapen moesten mijn ouders de vampieren en krokodillen onder mijn bed wegjagen, anders vertikte ik het om te gaan slapen :')


    dream, dare, fly!

    Las ik verhaaltjes voor aan mijn knuffels (krul) ging ik zonder verhaaltje echt niet slapen, dat vertikte ik gewoon xD Als een vriend iets had, moest ik het ook hebben :P Ging ik K3 nummers zingen en dansen als de hele familie er was :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Lag ik vaak tot diep in de nacht nog te lezen :3


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik had een hoogslaper die tegen de muur stond en ik dacht dat tussen mijn bed en de muur een heks zat. Dus ik vroeg altijd: 'Lieve Heks, mag ik met mijn rug naar je toe liggen?'.. En dan kreeg ik toestemming en mocht het (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ging (bijna)overal met mijn neef mee. Dus naar de winkel, naar de speeltuin. Ik ben met hem opgegroeid (er zit 6 maanden verschil tussen ons), en het was moeilijk voor mij om daarmee op te moeten houden.


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Toen mijn moeder me pap ging geven, dan wou ik altijd eerst dat ze ál me knuffels gaf en dan pas ik. & geloof me ik had niet weinig knuffels. En als ze toen eindelijk bij mij was wou ik niet. ghehe xd

    [ bericht aangepast op 9 feb 2011 - 14:49 ]


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik had altijd twee knuffels, een grote en een kleine en daar ging ik altijd helemaal verhaaltjes mee spelen. Dat ze ook echt tegen elkaar praten, het was best droog haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    aw, dat klinkt best schattig... ik deed heeel veel domme dingen xD ik dacht altijd dat snorren uit je neus groeiden in plaats van uit je bovenlip :D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Toen ik echt nog klein was, hadden mijn tweelingbroer en ik van die rolkarretjes. Van die dingen dat een kind erin moet lopen, met wieltjes eromheen zodat hij niet zo snel omvalt.
    Nou, mijn broer en ik vond die dingen te saai, denk ik. Want wij zetten ons af en tilden dan onze benen op. En dan rolden we met sneltreinvaart door het huisxD En je had links de muur van de woonkamer en links kan je zo de keuken in -zit geen deur, maar een boog-. En dan gebruikten we die muur en de keuken dan als rem en dan maakten we alles kapot, haha.
    En dat deden we ook buiten in het park enzo x'D

    En ik werk op de 1 of andere manier altijd tegen mijn school in, haha. Zo organiseert de school altijd dagen dat we naar een HBO kunnen en ons kunnen oriënteren. Ik heb dat al met mijn ouders gedaan, dus heb daar geen zin in.
    En na de 2de werd vmbo-t en havo/vwo gesplitst. Ik wilde havo doen en de school wilde me op vmbo-t (en nu doe ik havo met gemak, haha). Enz.


    To live would be an awfully big adventure