• Ahahaha!
    Ik heb daarstraks om half zes een vies beest doodgestampt dat bij ons op het terras lag.
    Lag dat daar toen kei hard te creperen van de pijn - dat ene pootje bleef bewegen en met zijn lijf maakte hij vreemde stuiptrekkingen.
    Nu is mijn moeder het terras nog ff aan het dweilen, roept ze zo: 'Annelies, dat beest dat jij daarstraks hebt doodgetrapt ligt hier nog altijd kei hard te creperen.'
    Hahah, wat ben ik toch een sadist ;D

    Awh wat sielig :') Ik kan door nooit tegen.
    :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik zat in de tuin met mijn poes te spelen en ik zag een spin en een stokje. Mijn hersenen zetten zich aan het werk -wat deed het pijn-, ik dacht aan alle dingen die ik nou met dat stokje kon doen. Dus ik pakte het stokje en probeerde enkele dingen uit. Met het uiteinde van het stokje begon ik gaatjes in de grond te prikken, vlakbij de spin. Die rende heel grappig heen en weer op die lange pootjes. Daarna pookte ik met mijn stokje recht op de spin, perongeluk -of toch niet?-. Met een krakend geluidje kwam de spin aan het einde van zijn leven. Wat is poesje-spelen toch leuk.

    -Ik bedoel dan wel een écht poes, van het dierlijk-poezen-zijn. snapez-vous?-


    All was well.

    That's why I love ya.

    whahaha,,
    ik ben blijkbaar ook keihard sadist tegen die leerkracht van Frans.
    x.


    We are only a moment.

    YAY!!
    dat is zoo leuk om te kijke hoe andere beestjes ligge te crepere!!
    k ben ook een sadist,,:p


    u can dry my tears, but u can't stop the pain inside,,

    whaha
    *evil rules xD*
    ben owk zoow..heb laatst nog 2 parende libellen uit elkaar gehaald eentje vloog weg en de ander heb ik verzopen...viel nog mee mijn broertje wou de een castreerenxD


    Love makes you feel perfect :D

    Magnifique schreef:
    Ik zat in de tuin met mijn poes te spelen en ik zag een spin en een stokje. Mijn hersenen zetten zich aan het werk -wat deed het pijn-, ik dacht aan alle dingen die ik nou met dat stokje kon doen. Dus ik pakte het stokje en probeerde enkele dingen uit. Met het uiteinde van het stokje begon ik gaatjes in de grond te prikken, vlakbij de spin. Die rende heel grappig heen en weer op die lange pootjes. Daarna pookte ik met mijn stokje recht op de spin, perongeluk -of toch niet?-. Met een krakend geluidje kwam de spin aan het einde van zijn leven. Wat is poesje-spelen toch leuk.

    -Ik bedoel dan wel een écht poes, van het dierlijk-poezen-zijn. snapez-vous?-


    Dat klinkt zo vies XD

    Een vriend vn me heeft de balle vn een paard der is afgesnede xD
    ja ocharme dat paard :'D


    Imperfection Is Beautiful

    Ik dood ook altijd kleine beestjes :X

    whaha dan ben ik ook een sadist niet zo'n kleine ook:O:O


    /

    nouja zeg Ö
    :(


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Shikari schreef:
    Een vriend vn me heeft de balle vn een paard der is afgesnede xD
    ja ocharme dat paard :'D


    Eeuh ik wil niet veel zeggen hoor maar is dat niet like dierenmishandeling? was je vriend dierenarts of daar in gespecialiceert? Anders vind ik dat niet bepaalt grappig. Jaah leuk laten we de ballen van een paard er afsnijden. Dom als je het mij vraagt. Insecten en paarden zijn heel anders een paard kan daar namelijk traumas aan over houden...? en de pijn?


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Op dat gebied ben ik ook een sadist... Valt te zien welke beesten het zijn... zijn het er zoals spinnen, dan haal ik mama erbij! Ik ben er zo bang van dat ik ze zelfs niet durf dood te pletten!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    xFATE schreef:
    (...)

    Eeuh ik wil niet veel zeggen hoor maar is dat niet like dierenmishandeling? was je vriend dierenarts of daar in gespecialiceert? Anders vind ik dat niet bepaalt grappig. Jaah leuk laten we de ballen van een paard er afsnijden. Dom als je het mij vraagt. Insecten en paarden zijn heel anders een paard kan daar namelijk traumas aan over houden...? en de pijn?
    Nee hijs nog maar 12 ofzo,,en nee ik vindt t niet grappig maar ik ben in een hyperactieve bui dus lach met alles nu xD


    Imperfection Is Beautiful

    Ikke ook een sadist!
    het is echt humor om vliegen te roosteren met een elektrische vliegenmepper, en ik ben ook altijd van de hatelijke opmerkingen thuis, maar dat is meer sarcasme dan sadistisch geode xD
    Oh well. ik ben hopeloos.
    aber, lees ik het goed, dwijlt jou moeder het terras?


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?