• De dichtbundel "Gedichten van de broer van Roos" van Tim Hofman?

    Er staat daar namelijk een heel mooi gedicht in (Feuthanasie, volgens mij op bladzijde 34 of 44) en ik moet een opdracht over gedichten maken en ik wil dat heel graag doen bij dat gedicht, omdat ik het echt een heel mooi gedicht vind.

    Alleen is het probleem dus dat ik die dichtbundel niet heb, en morgen moet ik die opdracht inleveren. Ik wil die dichtbundel wel heel graag kopen, maar ik beschik op het moment over relatief weinig geld om te besteden dus ik heb hem nog niet gekocht (moet nog even wachten tot ik mijn salaris en overuren krijg en dan ga ik 'm kopen).

    Dus nu is mijn vraag aan jullie: Heb jij deze dichtbundel en zou je mij een fotootje of (als je veel moeite wilt doen) het gedicht overgetypt kunnen sturen? Ik ben je eeuwig dankbaar.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb het boek niet, maar heb het even gegoogled. Bedoelde je deze?


    I'll see you on the dark side of the moon

    NoodIe schreef:
    Ik heb het boek niet, maar heb het even gegoogled. Bedoelde je deze?



    JAAAAAAAAAAAAAAAAAA, HELD!

    Hoe heb je die gevonden? Ik ben echt 3 uur aan het googlen geweest en ik heb hem gewoon niet kunnen vinden?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hij is hier te vinden, voor als je nog meer gedichten wilt


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Derks schreef:
    (...)

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAA, HELD!

    Hoe heb je die gevonden? Ik ben echt 3 uur aan het googlen geweest en ik heb hem gewoon niet kunnen vinden?


    Ah, gelukkig. c:

    Ik heb "feuthanasie tim hofman" gegoogled :W De vierde link was van google books en toen zat ik meteen bij het goede gedicht.

    In ieder geval blij dat ik kon helpen. (bloos)


    I'll see you on the dark side of the moon

    NoodIe schreef:
    (...)

    Ah, gelukkig. c:

    Ik heb "feuthanasie tim hofman" gegoogled :W De vierde link was van google books en toen zat ik meteen bij het goede gedicht.

    In ieder geval blij dat ik kon helpen. (bloos)


    Dat heb ik ook gedaan, maar ik heb geen google books gezien? Wel heel veel reviews en recensies enzo, ik heb alles aangeklikt wat ik kon vinden haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook gedaan, maar ik heb geen google books gezien? Wel heel veel reviews en recensies enzo, ik heb alles aangeklikt wat ik kon vinden haha


    Heb je ook aangeklikt dat je echt op feuthanasie wil zoeken en niet op euthanasie? Google 'verbetert' dat automatisch, haha.


    I'll see you on the dark side of the moon

    Ik ben wel benieuwd naar je opdracht!! Kun je die hier misschien plaatsen als je er klaar mee bent?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    NoodIe schreef:
    (...)

    Heb je ook aangeklikt dat je echt op feuthanasie wil zoeken en niet op euthanasie? Google 'verbetert' dat automatisch, haha.


    Ik kreeg ook allemaal euthanasie resultaten maar ik had toch echt 'feuthanasie' in mn zoekbalk staan, haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Perffect schreef:
    Ik ben wel benieuwd naar je opdracht!! Kun je die hier misschien plaatsen als je er klaar mee bent?


    Yess, of course! Het is een hele uitgebreide opdracht wel, er moet namelijk een abstract kunstwerk gemaakt worden op basis van een gedicht. Morgen moet ik het eerste opzetje inleveren (het gedicht, een bijpassend woordweb, schetsen erbij) en de uitvoering gebeurt dan na de toetsweek, maar als het eindresultaat af is zal ik wel een foto hier plaatsen :) (mits de docent toestemming geeft om dat gedicht uit te werken... anders moet ik een ander gedicht zoeken)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Toff!!

    Heel veel succes en ik hoop dat je docent het goedkeurt!

    [ bericht aangepast op 22 maart 2017 - 9:03 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.