• Dit is niet dat ik wil zeuren ofzo maar ik was dus op de profiel van billyy

    en keek ik naar zn foto's en zag ik een foto waarvan aan de onderkant wat is doorgestreept is met zn haar Maar,,

    en ik ken die jongen die dat egt is en dat is dus Jaden.

    dus die billy is Fake!

    hier een plaatje van de echte!:

    http://jaden132.hyves.nl/fotos/271672988/0/Rkp9/


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    EN ZIJN 2LINGBORER 'KAY'IS PEDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :'DD


    don't Worry...Be gay.

    jah en dii emobyy oowk!!!!

    oeh dit is het 2e of 3e topic al dat over fakers gaat xD

    Jaah xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Oeeh pedo O.o
    Boeie ik vertrouw toch geen mensen van het internet..Dus die pedo's maken geen kans:P


    Pictures fade away, but memories are forever

    EN ZIJN 2LINGBORER 'KAY'IS PEDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :'DD


    PEDOOOOOOOOOOOOOO =']


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    oeh dit is het 2e of 3e topic al dat over fakers gaat xD

    maar is die emobyy ook fake dan?


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Oeeh pedo O.o
    Boeie ik vertrouw toch geen mensen van het internet..Dus die pedo's maken geen kans:P


    ja oke maar heel veel trappen er juist wel in!


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    (...)
    maar is die emobyy ook fake dan?

    jah kijk dan naar dii foto's zo kan je d'r togh niit uitzien als je 13 bent -.-'

    (...)

    ja oke maar heel veel trappen er juist wel in!

    IDD en dat is nou juist het probleem!!!!!

    (...)
    IDD en dat is nou juist het probleem!!!!!


    Jaah!


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    (...)

    Jaah!

    Als je nou met iemand afspreekt van het internet..Moet je altijd een vriendin meenemen.En afspreken waar het druk is...Bv de stad, Als hij je wat flikt zijn er genoeg mensen die je kunnen helpen


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Als je nou met iemand afspreekt van het internet..Moet je altijd een vriendin meenemen.En afspreken waar het druk is...Bv de stad, Als hij je wat flikt zijn er genoeg mensen die je kunnen helpen

    idd!
    ik spreek meestal pas af als ik egt doorheb of diegene niet fake is of wat dan ook (hint: meerdere sites waar diegenen lid van zijn of meerdere foto's )

    alleen mijn vriendin had een keer afgesproken met een 'meisje' en ik en haar 2 broers gingen natuurlijk mee om alles in de gaten te houden!
    nou wij kondendat meisje niet vinden alleen er zat wel telkens een creepy man om zich heen te kijken en toen hij ons zag wou hij achter ons aan gaan maar toen die 2 broers kwamen was ie snel weg :S

    (...)
    idd!
    ik spreek meestal pas af als ik egt doorheb of diegene niet fake is of wat dan ook (hint: meerdere sites waar diegenen lid van zijn of meerdere foto's )


    IDD!


    Life is a fairytale, told by an idiot.