• Dit is niet dat ik wil zeuren ofzo maar ik was dus op de profiel van billyy

    en keek ik naar zn foto's en zag ik een foto waarvan aan de onderkant wat is doorgestreept is met zn haar Maar,,

    en ik ken die jongen die dat egt is en dat is dus Jaden.

    dus die billy is Fake!

    hier een plaatje van de echte!:

    http://jaden132.hyves.nl/fotos/271672988/0/Rkp9/


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    alleen mijn vriendin had een keer afgesproken met een 'meisje' en ik en haar 2 broers gingen natuurlijk mee om alles in de gaten te houden!
    nou wij kondendat meisje niet vinden alleen er zat wel telkens een creepy man om zich heen te kijken en toen hij ons zag wou hij achter ons aan gaan maar toen die 2 broers kwamen was ie snel weg :S

    omf zoiets had ik ook :O


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    omf zoiets had ik ook :O


    Eng:|


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    (...)
    omf zoiets had ik ook :O

    :O hoe zag die man er bij jou dan uit?!

    !


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik heb van eentje zijn msn... Ze kunnen toch niet inbreken op mijn webcam want die heb ik niet :D:D

    Ja ik heb bilyy zijn msn :P:P

    Ja ik heb bilyy zijn msn :P:P


    Okay.. xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    (...)

    Okay.. xD


    haha XD
    jah op het nieuws hea! met dat programma via de webcam?! xD
    jonge doe moeilijk, trek dii webcam eruit en anders gewoon de pc uit s'avonds of als je je gaat omkleden xD

    (...)

    haha XD
    jah op het nieuws hea! met dat programma via de webcam?! xD
    jonge doe moeilijk, trek dii webcam eruit en anders gewoon de pc uit s'avonds of als je je gaat omkleden xD


    Jhaa idd of zet gewoon je cam anders neer dat die niet op je gericht is ofzo


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    IDD!
    maar ik snap oowk niet dat mannen in hun hoofd halen om op kinderen/mensen die het niet willen te geilen :X

    jaa precies


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    wij hebben op school een soort van club met alle meiden van de school om over dingen te praten, maar 1 meisje huit de 4e dii ging een soft ijsje eten bij een terrasje en de man die naast haar zat dii werd geil van haar :S:S omg zooo ieeuww!!!! :(

    alleen nu maken we er soms wel een lolletje over van als we een ijsje eten/halen dan zeggen we altijd : wil jij oowk een Gail ijsje XD

    xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ja ik heb een reactie achtergelaten.Ik vind die billyy geval engxD


    Lalalalalalalala.

    Jhaa xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.