• Okee, een jaar geleden zat ik nog in de 2e. En er zat een jongen bij mij in de klas die ik wel leuk vond. Die jongen was ook erg stil in de klas, en hij was ook nieuw in de klas. Volgens een vriendin vond hij me dus niet leuk. Maar naar al die tijd, was ik jarig, en feliciteerde iedereen me van me klas behalve hij, in de klas durfde hij ook niet naast me te zitten, en hij zei ook bijna nooit iets. (Bij Biologie, keek hij wel vaak en toen zetten ik en mijn vriendinnen altijd streepjes in ons schrift hoevaak hij keek xd' Maar nu ik in de kantine zit voel ik soms zijn ogen in mijn rug branden)

    Wat moet ik daar over zeggen? :S



    Oja; en soms denk ik dat hij een meeloper is.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Stap eens naar hem toe? :Y)

    xMAGNIFICENT schreef:
    Stap eens naar hem toe? :Y)


    Naar ben ik nou ook weer te stil en te verlegen voor xd I hate it


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    VAMPLOVE schreef:
    (...)

    Naar ben ik nou ook weer te stil en te verlegen voor xd I hate it


    Gott the same problem.
    Try to sit next to him in the classroom and try to make a conversation?

    Maybe it is an Edward? ^.^


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Gewoon een x hoi tegen hem zeggen :]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    vraag een vriendin, probeer zijn msn te krijgen of zo dat is makkelijker met praten


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Miraculous schreef:
    (...)

    Gott the same problem.
    Try to sit next to him in the classroom and try to make a conversation?

    Maybe it is an Edward? ^.^



    Hij heeft een beetje Edward uitstraling, bij dat plaatje als Edward voor de auto springt en Bella red. ;p


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Kan je hem niet toevoegen op msn of hyves? Kan helpen (:


    bla bla bla

    Clarity schreef:
    Gewoon een x hoi tegen hem zeggen :]

    roep keihard ;
    HEB IK IETS VAN JE AAAN OFZOO !
    en als hij dan nee zegt, dan zeg jij ; nee gelukkig niet, want dan heb ik geen style !
    als hij ja zegt, dan zeg jij ; oke mag ik het dan houden ?.


    ' niks is wat het zijn moet '

    Hahaha, een verliefd verlegen jongetje. Altijd schattig, maar soms heeeeeeel irritant ja. Probeer aan zijn msn te komen, via via of praat eens met hem, try to be cool! (nerd)

    VAMPLOVE schreef:
    (...)

    Naar ben ik nou ook weer te stil en te verlegen voor xd I hate it


    ghehe ik ben ook enorm passief, maar ik heb zo'n soortgelijke situatie met een jongen, ik vind hem niet leuk maar ik probeer wel met hem te praten.. want hij staart ook enorm veel ==* alleen ben ik enorm druk in de klas x'D of naja.. ik kan nogal hard praten (en linford ook! ughe, kuch, ahum.. ja) maar die gozert praat alleen maar over metal bands aangezien we verder geen raakvlakken hebben.. en hij praat enorm binnesmonds dus echt elke keer als hij wat zegt is het van: 'wat?, hmm? sorry ik verstond je niet..' (ik ben een beetje doof..) en dat heb ik echt met níémand maar ik heb hem nog maar 2x in een keer verstaan! o.o en ik vind dat echt zo lullig voor hem :x


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    probeer via iemand zijn nummer te krijgen en sms hem :Y)


    Its Now or Never. <3