• beeeeh zegt het schaap :9~


    -

    jaa, dat denk ik dus ook.. maar ik heb geen zin, dus ik doe het niet. :X maar de decaan die kon het maar niet begrijpen dat ik wiskunde niet kon. ôo sukkel. je kunt toch niet overal goed in zijn x'D ik denk dat ik opperhoofd nerd ben dude ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb lekker geen Economie.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Haal jij het meeste in de klas? Pff, mijn school is super moeilijk. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb ook geen tekenen en handenarbeid.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ik ben jaloers. ik heb er echt zó'n hekel aan. :| ik kan het ook niet. eerst periode stond ik een 5,5.. maar toen heb ik er wat voor gedaan en het een punt omhoog gehaald. :] maar ik ga het volgend jaar dus ook echt niet kiezen.
    maar dit jaar is bij ons een proefjaar zeg maar.. allemaal vakken uitproberen om een beetje te kunnen weten welke vakken je in je profiel wil. :] en ik heb dus besloten dat ik nóóit meer economie wil. (A)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Fortune schreef:
    Haal jij het meeste in de klas? Pff, mijn school is super moeilijk. ><

    niet het meeste. ;D want iemand is nog slimmer, maar ik heb wel één van de beste lijsten ja. ;D
    en waarom is je school moeilijk dan?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Haha, wij kunnen die richting kiezen. Maar ik heb het dus niet gedaan.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Lijkt mij dus zo saai.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Ik heb ook geen tekenen en handenarbeid.

    dat heette bij ons kunst. kreeg je elke periode één van die domme 'ik-doe-wat-met-m'n-handen-vakken' :8


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    niet het meeste. ;D want iemand is nog slimmer, maar ik heb wel één van de beste lijsten ja. ;D
    en waarom is je school moeilijk dan?

    De lat ligt op mijn school echt heel hoog. Wij gaan supper snel met alle leerstof enzo. En wij zien voor Wiskunde nog meer met onze leerkracht dan andere klassen die evenveel uren Wiskunde hebben. En die leerstof staat soms niet eens in de handboek ofzo;


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Haha, wij kunnen die richting kiezen. Maar ik heb het dus niet gedaan.

    groot gelijk!
    bij ons heet dat economie en maatschappij. vre-se-lijk. ook al lijkt het heel erg op mijn profiel. ik heb zeg maar een beetje datzelfde profiel alleen zonder economie. ;D ik doe cultuur en maatschappij, dus heb ik meer talen enzeu. mijn specialiteit. (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    dat heette bij ons kunst. kreeg je elke periode één van die domme 'ik-doe-wat-met-m'n-handen-vakken' :8

    Nee, plastische opvoeding. Of tekenen en knutselen hadden wij in het eerste.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Trafficlight schreef:
    (...)
    groot gelijk!
    bij ons heet dat economie en maatschappij. vre-se-lijk. ook al lijkt het heel erg op mijn profiel. ik heb zeg maar een beetje datzelfde profiel alleen zonder economie. ;D ik doe cultuur en maatschappij, dus heb ik meer talen enzeu. mijn specialiteit. (nerd)


    Wat is maatschappij?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    (...)
    De lat ligt op mijn school echt heel hoog. Wij gaan supper snel met alle leerstof enzo. En wij zien voor Wiskunde nog meer met onze leerkracht dan andere klassen die evenveel uren Wiskunde hebben. En die leerstof staat soms niet eens in de handboek ofzo;

    vervelend. wij gaan ook erg snel door de stof heen. soms dan snap ik het niet hè en dan zeggen ze: "volgende week repetitie!" dan heb ik zoiets van.. nu al? :8 we zijn pas op de helft dude. dan krijgen wij er meestal ook stof bij die niet in het boek staat. hoort bij vwo, zeggen ze altijd. anders moet je maar naar havo gaan, blablabla. :8 maar ik wil absoluut niet naar havo, dus ik neem het maar voor lief. ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Fortune schreef:
    (...)

    Wat is maatschappij?

    uh met mensen omgaan, de wereld om je heen bestuderen zeg maar. voor als je psychologie wil studeren ofzeu. van die mensenstudies weetjewel. ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.