• In de oven stond wat brood te bakken. Allen die brood zit vol met knoflook. En dat kan je ruiken . Toen werd dat brood er uit gehaald. Wat een lucht kwam daar van af D:. Rare knoflook geur in combinatie met spek is niet fijn om te reuken . Om dit topic nog nuttig te houden. Bij wie stinkt het eten nog meer? :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind nu al het eten stinken, omdat ik ziek ben :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ahh, dat is balen.
    Als mijn ouders weer eens kreboet(of hoe je dat schrijft. Nederlandse vertaling: balkenbrei) eten, dat stinkt ook verschrikkelijk, of zelf vind ik de geur van spruitjessoep ook niet geweldig,

    Bah, dat klinkt niet prettig :')
    Mijn vader heeft een soort kaas die naar.. ik weet niet wat ruikt 0-0 Kots ofzo :x

    Haha ja dat gebeurd soms ja. Vooral als mijn papa kookt!
    Die had een keer een ovenpizza ONDERSTEBOVEN in de oven gezet !!!! haha
    Ik lachte me dood!

    =)


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Mijn vader maakt wel eens van dat rare eten, ik heb geen idee wat het is. Maar dat stinkt echt zo erg, bah.

    Mijn broer vindt mijn broodje pindakaas nu ook stinken hehehehe


    You've cat to be kitten me right meow.

    Gisteren aten ze beneden cheese-chips, nou dat vergeet ik voorlopig niet meer :'D


    Let it come and let it be

    Naar vis, ja! Mijn papa vindt dat o-zo lekker.


    Some people make the world special just by being in it

    Mijn moeder eet graag zuurkool en ik word misselijk van die geur. Net hetzelfde met Redbull, vind het vreselijk ruiken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Haha aww :P

    De vuilnisbak bij ons kan soms goed stinken :X


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    NomNomNom
    Moet wel lekker zijn!
    Bij ons is er al vlug iets aangebrand. Dat stinkt, anders heb ik niet echt iets dat eten stinkt (behalve alcohol, uhh)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    hahaha, als me ma de aardappels weer eens laat aanbranden? :3 oeii, dan krijg je echt neigingen om de brandweer te bellen, meaan.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean