• Zo'n dom kind als Lore heb je nog nooit gezien, gelooooooof me. :'D
    Een tijd geleden was er dus heel veel commotie over de Belgische politieke partij 'Lijst Dedecker'. Lore zat in de auto met een vriendin, op weg naar school. Op de radio hadden ze het dus over die partij. Toen zei Lore, zo heel traag en helemaal in de war: 'Omygaaawd, wie noemt zijn kind nu Lijst. ._.' Serieus, dan is ze kwaad dat we haar dom noemen. En ja, ze is blond.
    Maar er komt nog. :Y)
    Bij de klas BBQ kwamen Lore en Beau ineens langs om wat te vragen. Lore: 'Eehj, weet iemand waar den Delveaux (Sébastian nvdr) woont? Allé, ik weet het adres wel, maar ik weet niet hoe ik er moet komen.' Weer in zo'n heel traag tempo. Dus Toon zegt dat hij het weet en begint met uitleggen: 'Je rijdt de Lage Kaart (straat) af en bij het tweede ronde punt, ga je naar links. Na een tijdje kom je op je rechterkant een zandstraatje tegen, daar moet je indraaien. Dan...' Toon werd ineens onderbroken door Lore die, intussen met een opengevallen bek, verward 'Oké, opnieuw, ik volg niet meer.' antwoord.
    Sorry, maar is er iets mis met haar? :'D

    [/plat]
    Heb ik soms ook hoor x]
    Maar ik ben gewoon dom :Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja, er is wat mis met haar. Ze is gewoon niet helemaal snugger en waarschijnlijk ontbreekt er een stofje in haar hersenen. En nee, het ligt niet aan haar haarkleur. Want ik ben ook blond en niet dom. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Wie noemt zijn kind nu lijst? Ja ik dus!
    Hhaha ze is gewoon een beetje dom :X


    Wie du mir, so ich dir.

    Hahah x] Mijn klein zusje zei dat ook zo heel serieus wat weken geleden: 'Welke idioot noemt zijn kind nu Lijst? °_°' En ik heb voor die mensen die affiches waren aan het uitdelen voor Lijst Dedecker, die affiche doorgescheurd voor die mens zijn neus -toen was die heel boos ;D-
    Jij bnt ook dom, het is nooit
    Nee serieus, ze is echt wel abnormaal of zo, jij kent raar volk seg xo

    Conspiracy schreef:
    Hahah x] Mijn klein zusje zei dat ook zo heel serieus wat weken geleden: 'Welke idioot noemt zijn kind nu Lijst? °_°' En ik heb voor die mensen die affiches waren aan het uitdelen voor Lijst Dedecker, die affiche doorgescheurd voor die mens zijn neus -toen was die heel boos ;D-
    Jij bnt ook dom, het is nooit
    Nee serieus, ze is echt wel abnormaal of zo, jij kent raar volk seg xo

    Dat is al verbeeeeeeeeeeterd. ._.

    Liess schreef:
    Ja, er is wat mis met haar. Ze is gewoon niet helemaal snugger en waarschijnlijk ontbreekt er een stofje in haar hersenen. En nee, het ligt niet aan haar haarkleur. Want ik ben ook blond en niet dom. :'D

    Ik ben ook blond. -yeaaaah-

    Deliverance schreef:
    [/plat]
    Heb ik soms ook hoor x]
    Maar ik ben gewoon dom :Y)

    Helemaal mee eens. :] En ja, nogal -eh- slim kind (nerd)


    You move me ......... Kurt

    WHAHAHAHAHA!!! Die eerste!!! xD Omg, ='DDDDD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Prodigy schreef:
    (...)
    Dat is al verbeeeeeeeeeeterd. ._.

    had ik niet gezien x.x

    Wie is er nu zo dom om gebuisd te zijn voor een open boek examen.

    Omgaaaauwd, wie noemt zijn kind nou Lijst ._.?
    Haha :'D
    en mijn zus vroeg ook is op een keer wat er allemaal in Krabsla zit en waarom ze het paprikachips noemen: 'Het smaakt naar tomaat ._.' :9~


    All was well.

    Prankster schreef:
    (...)
    Helemaal mee eens. :] En ja, nogal -eh- slim kind (nerd)

    Noujazeg(cat)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Phaha. :)

    Magnifique schreef:
    Omgaaaauwd, wie noemt zijn kind nou Lijst ._.?
    Haha :'D
    en mijn zus vroeg ook is op een keer wat er allemaal in Krabsla zit en waarom ze het paprikachips noemen: 'Het smaakt naar tomaat ._.' :9~




    [Ligt PlatX'D]

    Waarom Smaakt Paprikachips naar tomaat^^

    hahhahaX'D


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    xRapunzel schreef:
    Wie is er nu zo dom om gebuisd te zijn voor een open boek examen.

    Ikkeeeeeeuh!