• Af en toe dan loop je zo over straat en dan kijkt iedereen je na en dan denkt ik bij mij zelf: Ze hebben geen leven:S Dat is zo vervelend ze kijken dan alsof je in je naakie over straat loopt. Maar ja iedwereen mag kijken wat hij/zij wilt maar ik heb daar zo mijn meningen over...

    Jaaa, echt he. Dat is zo irritant.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ahja, laat ze kijken en staaar lekker voos terug? (nerd)

    Ben blij dat iemand mij begrijpt:D

    >.< Quite disturbing, ja.


    You move me ......... Kurt

    Misschien vinden ze je leuk? ^^ Soms kan je het beste dingen opnemen als compliment =D


    Slowly floating to the sky...

    Echt he ö De laatste schooldag had ik een kleedje aangedaan en iedereen keek alsof ik naakt was ofso Oo'

    JOYCEVIPx schreef:
    Echt he ö De laatste schooldag had ik een kleedje aangedaan en iedereen keek alsof ik naakt was ofso Oo'

    Phaa ik ook :'). Nouja 'k had een rokje aangedaan; en doe'k echt bijna nooit. En 'k wou het lokaal binnen gaan om m'n rapport te halen, en iemand van m'n klas kwam naar buiten, en die bekeek me echt van top tot teen ><'. Of vrijdag had ik m'n haar los, wat echt héél zelden gebeurd op school (buiten school wel vaker) en zag je ze allemaal kijken --'


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hmmm -knikt-
    Bij ons in de grote straat in het centrum hebben ze een terrasje waar je dan langs moet lopen en dat voelt gewoon klote als je beseft dat al die ogen zo op je neerkijken.
    Damn..


    No growth of the heart is ever a waste

    Mensen kijken mij al aan als ik met mijn headphone langs fiets 0o Like.wat?!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Da's zo irritant. ._.
    Zeker als mensen zo rustig op een terrasje zitten of aan een bushalte staan en jij moet er voorbij, die kijken echt altijd. ;D