• dan sta ik in de top. Dit is zo leuk en zo motiverend.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Dat is ook dik verdiend! Je bent een enorm goede schrijfster! Ook leuk om te zien dat je mijn suggestie hebt opgevolgd. (:

    Mandatory schop onder je kont.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    DunkeIheit schreef:
    Dat is ook dik verdiend! Je bent een enorm goede schrijfster! Ook leuk om te zien dat je mijn suggestie hebt opgevolgd. (:

    Mandatory schop onder je kont.



    Ja, alle tips zijn welkom. Ik kreeg laatst een PB over de bus, dat iets raar klonk. Meteen veranderd. Hierna komt het leuke gedeelte! De HRCG-8005... (nerd)


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ja leuk he, elke dag in de top staan ^^
    Geeft wel voldoening (:

    Angewomon schreef:
    Ja leuk he, elke dag in de top staan ^^
    Geeft wel voldoening (:


    Ja, zeker. Maar ook dat je juist voor de mensen die je verhaal lezen ook verder wilt schrijven!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur schreef:
    (...)

    Ja, zeker. Maar ook dat je juist voor de mensen die je verhaal lezen ook verder wilt schrijven!

    Ja, het is leuk als anderen interesse tonen en graag een nieuw hoofdstuk lezen (:
    Dan weet je dat je er iets goeds van gemaakt hebt

    Angewomon schreef:
    (...)
    Ja, het is leuk als anderen interesse tonen en graag een nieuw hoofdstuk lezen (:
    Dan weet je dat je er iets goeds van gemaakt hebt


    inderdaad. Dit is ook voor het eerst voor me, dat er een keer interesse is in een verhaal van mij, misschien omdat die een echt goed idee is en geen afgezaagde fanfiction oeps


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe